TELL: Vejviser Rødovre først/midt i 1950 ~
Fra : Jean Seeberg

Dato : 22-01-04 16:05

Hej. er der nogle der kan hjælpe !!

Er der være nogle der ligger inde med en vejviser, tlf bog ell. for
Rødovre.??
Det drejer sig om LUSERNEVEJ 25 i Rødovre og ca. omk. 1950-1955

Personen jeg leder efter skulle hedde Georg Tell, måske med mellemnavn Erik.
Oversergent ved søværnet.

Det kan også muligvis være en forbindelse til Værløse ell. Vanløse.

Eller måske bare nogle der har kendskab til slægten Tell !!

Hilsen Jean

jean@seeberg.dk

Fra : Valdemar Lund

Dato : 22-01-04 20:08

"Jean Seeberg" <jean@seeberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kan også muligvis være en forbindelse til Værløse ell. Vanløse.
>
> Eller måske bare nogle der har kendskab til slægten Tell !!

Kun hvis det drejer sig om æbleskud. Jeg kunde ikke dy mig.

Mvh. Valdemar Lund.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-01-04 21:07

Valdemar Lund skrev:
> Kun hvis det drejer sig om æbleskud. Jeg kunde ikke dy mig.
> Mvh. Valdemar Lund.

Hør, du bærer vel ikke mellemnavnet Wilhelm?
--
'rluf

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 26-01-04 01:34

> [...]

> Det drejer sig om LUSERNEVEJ 25 i Rødovre og ca. omk. 1950-1955
>
> Personen jeg leder efter skulle hedde Georg Tell, måske med mellemnavn

Kan du bruge KRAK 1966:
Lucernevej
25 Tell GE, Fendrik 70 64 78

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Fra : Jean Seeberg

Dato : 26-01-04 03:23

Hej Poul Erik.

Tak for hjælpen.
Det ser også ud til at det er korekt med mellemnavnert Erik (GE)
så mine oplysninger ser ud til at passe.

Skulle andre ligge inde med oplysninger, hører jeg selvfølgelig gerne.

Hilsen Jean