Win NT4
Fra : Hans-H Skall

Dato : 21-04-01 18:32

Hej

Jeg har et problem med en PC hvor der ligger Windows NT4 på .Den kan ikke
komme ind på sider ude på Internettet hvor der er Java på.
Spørgsmål: kan man ikke hente et java program ude på nettet som installer
java ?.

Hilsen

Hans skall@stofanet.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-04-01 19:05

Hans-H Skall skrev:

>Spørgsmål: kan man ikke hente et java program ude på nettet som installer
>java ?.

Du kan hente alt det Java du bare gider fra Suns site. Om det
løser dit problem ved jeg ikke. Jeg surfer altid uden Java.

--
Bertel

Fra : James Olsen

Dato : 22-04-01 10:16

"Hans-H Skall" <skall@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> komme ind på sider ude på Internettet hvor der er Java på.
> Spørgsmål: kan man ikke hente et java program ude på nettet som installer

Hvis det er i din Internet Explore du ikke kan se det er det kan her du skal
have fat i :
http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm

Hvis det applets som kræver Java2 plug-in - så skal du lige over Sun's
JavaSoft side java.sun.com og have dig er Java Runtime.

Fra : Ole Nielsby

Dato : 22-04-01 01:54

Hans-H Skall <skall@mail1.stofanet.dk> skrev
(i dk.edb.programmering.java):

> [...]
> på. Den kan ikke komme ind på sider ude på Internettet hvor
> der er Java på. Spørgsmål: kan man ikke hente et java program

Det nemmeste er nok at skifte til en browser som understøtter
Java. Jeg mener at Microsoft Internet Explorer gør det fra
version 4 - men er ikke helt sikker. Version 5 gør i hvert fald.

Hvis den er for stor at downloade, kan du nok finde den på
en CD fra et af de kulørte blade.

I øvrigt hører dit spørgsmål hjemme i gruppen

dk.edb.internet.software.browser

idet dk.edb.programmering.java er for folk der sysler med
at programmere i Java.

Xpost & FollowUp-To dk.edb.internet.software.browser
(dvs. svar på dette indlæg vil havne dér).

ON/***Fjern sneglen fra min svaradresse***

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 22-04-01 16:14

Ole Nielsby skriver:

> [...]
> Java. Jeg mener at Microsoft Internet Explorer gør det fra
> version 4 - men er ikke helt sikker. Version 5 gør i hvert fald.

Jo, version 4 understøtter også Java.

Hvis det ikke virker umiddelbart, så gå ind i Windows Update (Funktioner
- WU), vælg opdater på hjemmesiden og hent MS Virtual Machine. Det
kræver bare, at du i NT4 har administratorrettigheder til din PC.

--
Leif Chr. Andresen
http://home13.inet.tele.dk/andresen