SW ep. 2 er blevet vist i Danmark!
Fra : Lars Vadsholt

Dato : 21-04-01 18:20

Ok, ikke hele filmen (ville være svært), men dele af den. Det skete i
forbindelse med at Lego skal lave legetøj merhandice til filmen. Kunne være
lidt sjovt hvis der var nogen her der havde set det??

Mvh
Lars

Fra : CybaMerc

Dato : 21-04-01 18:45

A long time ago in a galaxy far, far away....
Lars Vadsholt wrote:

>Ok, ikke hele filmen (ville være svært), men dele af den. Det skete i
>forbindelse med at Lego skal lave legetøj merhandice til filmen. Kunne være
>lidt sjovt hvis der var nogen her der havde set det??

Hvor har du hørt/læst det?!

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 21-04-01 19:01

jeg har hørt det fra en god ven, hvis "svigermor" arbejder på Lego. Så det
er ikke første hånds viden.

mvh
Lars

Fra : Gunnar Holse

Dato : 23-04-01 00:13

Det fås i BR - jeg har set Millennium Falcon og TIE Fighter. Man kan næsten
ikke lade være..:)

Fra : Simon

Dato : 30-04-01 21:19

> Det fås i BR - jeg har set Millennium Falcon og TIE Fighter. Man kan
næsten
> ikke lade være..:)

måske sku man tage et smut forbi -det er sku også nogle år siden efterhånden
:)
-Simon