Vedligehold af domæne hos Tiscali
Fra : KS

Dato : 22-01-04 11:10

Hej med jer !

Jeg har problemer med at få kontakt til mit domæne hos Tiscali via FP

Hos Tiscali kan de godt komme ind og opdatere på domænet.

Når jeg forsøger får jeg IKKE adgang og en besked om, at jeg ikke har
rettigheder til det.

HVAD ER DER GALT ?

KS

Fra : KeNzO

Dato : 22-01-04 15:49

firewall måske

Fra : joke

Dato : 22-01-04 19:28

"KeNzO" <kenzo21FJERN@sol.dk> skrev i en meddelelse
> firewall måske

Eller måske er det ikke lykkedes tiscali at få styr på FP endnu

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 22-01-04 23:08

Det får de aldrig! De har nu arbejdet med FP2000 EXT. i mere end to år
nu -og stadigvæk kan de ikke finde ud af det. Pinligt.

--
ahw

Fra : KS

Dato : 23-01-04 11:50

Det er lige præcis på deres fp.XXXXX.dk det er galt - og de påstår jo
hårdnakket, at det er på min maskine, det er galt.

Hvad har I gjort ?

KS