donnie darko til 67 Dkr
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-01-04 09:49

Jeg kan desværre ikke længere se den tråd hvor jeg påstod at have set Donnie
Darko til 88 HKD ~-67 Dkr hos CD-WOW, så jeg tillader mig at starte en ny
tråd til lige at informere dem det nu kunne interessere at Donnie Darko
Region 1 DVD kan købes her:
http://www2.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=2236 til omtalte
pris.
Der er også en anden udgave, men jeg kender ikke kvaliteten af denne. Den
udgives af Prism og kan fås endnu billigere:
http://www2.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=9206 60 HKD
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 22-01-04 18:14

> [...]
> Der er også en anden udgave, men jeg kender ikke kvaliteten af denne. Den
> udgives af Prism og kan fås endnu billigere:

Så vidt jeg ved af Prism udgaven skrabet for ekstra metariale.

og Axelmusic.dk sælger den også stadig(den gode udgave) til 69,95

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : zcully

Dato : 22-01-04 23:24

"Johnny Jakobsen" <btzREM0VETHIS@area42.dk> wrote in message
> Donnie
> omtalte
Den

> Så vidt jeg ved af Prism udgaven skrabet for ekstra metariale.

Ja og kun med stereolyd og vist også censureret!!

> og Axelmusic.dk sælger den også stadig(den gode udgave) til 69,95
>
> -The Baptizer
> www.moviescreenshot.com

/Zcully

Fra : Beeblebrox

Dato : 23-01-04 10:38

zcully wrote:
> "Johnny Jakobsen" <btzREM0VETHIS@area42.dk> wrote in message

> Ja og kun med stereolyd og vist også censureret!!

Jeg har netop bestilt og modtaget den Donnie Darko der er vist på linket
til 60 HKD.

Coveret er ikke helt magen til (titlen står over billedet, ikke under)
men ellers er motivet det samme. Det er R2 og den kommer med:
- Extra features
- Anamorphic WS 2.35:1
- Dolby Digital 5.1
- Spilletid approx 108 min. PAL
- Ser ikke ordet 'Prism' nogen steder, til gengæld står der 'Pandora'.

Så det ser ud til at være den fulde ucensurerede udgave. Jeg kender ikke
filmen og har ikke set den endnu men ovenstående er hvad der står bag på
coveret.

Vh,
Claus

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-01-04 10:57

Beeblebrox wrote:

> [...]
>
> Så det ser ud til at være den fulde ucensurerede udgave. Jeg kender ikke
> filmen og har ikke set den endnu men ovenstående er hvad der står bag på

Den DD som cd-wow sælger, er fin. Den usle udgave er såvidt jeg ved, den
danske udgivelse, kun med stereo etc.

/David

Fra : Morten Nielsen

Dato : 10-04-04 15:07

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den
HKD

> Ja og kun med stereolyd og vist også censureret!!

....ja jeg undrer mig over, at nogen vil give noget som helst for at eje den
"film"...

Fra : ChristianTC

Dato : 10-04-04 15:46

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> wrote in message
> ...ja jeg undrer mig over, at nogen vil give noget som helst for at eje
den
> "film"...

Det kan lige tilføjes at den har fået 8.3 ud af 10 inde på IMDB med ca.
30.000 stemmer. Der må være nogen der kan lide den Personligt kender jeg
ikke filmen, men den lyder ret syret

MVH
Christian

Fra : Sinding

Dato : 10-04-04 21:25

hmm... du er den første jeg har stødt på der ikke var helt oppe at køre over
den.. hvad kan du ikke lide ved den da?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-04-04 21:33

On Sat, 10 Apr 2004 22:24:59 +0200, "Sinding"
<petersinding@stofanet.dk> wrote:

>hmm... du er den første jeg har stødt på der ikke var helt oppe at køre over
>den.. hvad kan du ikke lide ved den da?

Hvis du havde fulgt med her i gruppen, ville du vide, at vi er
adskillige, der ikke bryder os om dette fortænkte makværk, som selv
instruktøren ikke aner hvad handler om.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Sinding

Dato : 10-04-04 21:40

lol.. jeg undskylder.. er ny

Fra : Morten Nielsen

Dato : 12-04-04 21:33

"Sinding" <petersinding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> lol.. jeg undskylder.. er ny

Undskyldninger ikke nødvendige, det eneste vi kræver er et løfte fra dig om,
at du ikke spilder de timer af dit liv på at se den "film"

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-04-04 23:08

Morten Nielsen escribió / skrev

> Undskyldninger ikke nødvendige, det eneste vi kræver er et løfte
> fra dig om, at du ikke spilder de timer af dit liv på at se den
> "film"

Nu ikke så ensidige - vi er mange der rigtig godt kan lide Donnie D.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Brian P

Dato : 23-01-04 01:55

Kan man få 67 kroner for at anskaffe sig Donnie Darko på DVD? Det må jeg
gøre...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-01-04 09:40

"Brian P" <kanalFJERN@klog.dk> escribió en el mensaje
> Kan man få 67 kroner for at anskaffe sig Donnie Darko på DVD? Det må jeg
> gøre...
Huh?