Bare i al taknemmelighed...
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-01-04 22:22

Jeg sidder her og ser på/lytter til en lille(?) mæt og glad Svedske, der
ligger på skrivebordet med hovedet ovre i vindueskarmen og sover... hen over
varmeapparatet.
Jeg er så glad for www.vildkat.dk, hvor jeg fandt hende. Jeg er så glad for
Heidi, der turde overlade sin guldklump til os... og jeg er så glad for, jeg
lærte fra barn af, hvor dejligt det er at have kat... uh, hvor er jeg heldig

Bare mine 25 øre....

Dikte

--
www.dikte.dk

Fra : Kate

Dato : 21-01-04 22:31

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> wrote in

> Jeg sidder her og ser på/lytter til en lille(?) mæt og glad
> Svedske, der ligger på skrivebordet med hovedet ovre i
> vindueskarmen og sover... hen over varmeapparatet.

Hihihi, kender følelsen. Der er ikke et dejligere syn end 1 eller flere
misser som sover sødeligt og ser tilfredse ud. Jeg kan sidde bare og
betragte mine når de ligger og ser fuldt afslappede ud.

Jeg har faktisk lagt et billede af mine tre små-kræ, som jeg var
overglad for at kunne tage. De ligge alle tre i sofaen og snorker.
Faktisk lå Lante med hovedet på Mowglis mave, men løftede hovedet da
jeg tog billedet, men meningen er godt nok. Det er sådan nogle dage jeg
bliver helt stille og bare betragter dem

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Heidi Tengstedt aka~

Dato : 22-01-04 11:38

> [...]
> jeg tog billedet, men meningen er godt nok. Det er sådan nogle dage jeg
> bliver helt stille og bare betragter dem

Hold da op for et billede, det er jo næsten ikke til at se, hvad der er
hvilken kat *G* de er jo helt...indviklede :o
Men sørme da et dejligt billede, der stråler af kattehygge :))

Med venlig hilsen
Heidi Tengstedt aka Miver og Mulles mor
http://chocolade.dk

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 21-01-04 23:50

> [...]
> lærte fra barn af, hvor dejligt det er at have kat... uh, hvor er jeg heldig

jeg ved hvad du mener...... lige nu ligger Tarzan (alias '' Master
Fatkat '' ) og snorker på sofaen efter at have fræset rundt i hele huset
og drillet Furby hele aftenen, men nu hvor han sover sødt er han bare
såååååååå sød og dejlig at mit hjerte er lige ved at smelte..........

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi Tengstedt aka~

Dato : 22-01-04 11:34

> [...]
> lærte fra barn af, hvor dejligt det er at have kat... uh, hvor er jeg heldig

Kære Svedske-mor :)

Jeg kan lige se det for mig...den lille(!) buttede skat, snuede i
varmen, dét er lige hende *smil* for hun er og bliver en livsnyder af
format.
Og jeg personligt er lykkelig for at hun har fundet sit perfekte
hjem/familie, hvor hun kan få lov til at være Kejserinde og uden rivaler
af nogen slags.
Men Guderne skal vide at jeg savner hende - selvom jeg så stadigvæk har
verdens dejligest kat nr. 2 og 3. Dejligt jeg må komme på besøg hos
hende/Jer :))
Jeg har jo i mange år troet jeg var til hunde...jeg tog fejl *smil* men
har da også haft glæden som barn at være vokset op med dyr, fugle,
marsvin, kat, hund, og vist også en enkelt skildpadde :o

*knus* til Svedsken/eks-MissRosa fra gammelmor Heidi

http://choco.dk