Linksys BEFSX41 firmware ver. ?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 21-01-04 21:09

Hej,

Hvordan kan jeg se nuværende firmvare ver. på subj. ?

Torben Brøndum

Fra : Tom Madsen

Dato : 21-01-04 21:30

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote in news:400edc1d$0$1472
$ba624c82@nntp01.dk.telia.net:

> Hej,
>
> Hvordan kan jeg se nuværende firmvare ver. på subj. ?
>
> Torben Brøndum

Hej Torben

Det kan du i øverste højre hjørne, hvis du åbner 192.168.1.1 i en brovser.
Det er adressen på selve routeren.

Mvh

Tom Madsen

Fra : Torben Brøndum

Dato : 21-01-04 22:23

"Tom Madsen" <tom.madsen@nospamchicks.dk>

> Det kan du i øverste højre hjørne, hvis du åbner 192.168.1.1 i en brovser.
> Det er adressen på selve routeren.

Nej det kan jeg ikke - det skal være 192.168.0.1 hos mig

Nå spøg til side - har lige (selv) fundet det. Står iøvrigt også i loggen.

Jeg har netop opgraderet til nyeste firmware. Oplevede at min MAC-cloning
forsvandt - så den måtte jeg indlægge påny. Og det overraskede mig noget, da
alle andre opsætninger forblev intakte. Er det ikke lidt underligt ? Godt
jeg stadig
havde det pågældende oprindelige netkort i maskinen.........

Torben Brøndum

Fra : Guffe@

Dato : 24-01-04 11:34

Hejsa.
Hvilket netværk kører du,da jeg har lidt problemer her med min router.Jeg
kan ikke gå online på begge maskiner på engang,men nok hver for sig.Er der
en mulighed for at få lidt hjælp her.Jeg kører winme og xp,samt tdc pppoE
,ligger der nogen danske filer et sted så man kan få lidt hjælp.
Mail gerne privat
Kurt Berg
kberg@pc.dk