Show item info, mangler info
Fra : Steen Villumsen

Dato : 21-01-04 20:33

Hej!
Jeg har lige installeret mig på en helt frisk Powerbook G4/1.25 Ghz, jeg
kører OS 10.2.3.
Jeg har det problem at når jeg slår "Show item info" til på min Desktop
får jeg kun det halve af de info der plejer at være.

Normalt ser min HD info sådan ud:
Steen Villumsen
69 GB, 21 GB free

Men nu står der bare:
Steen Villumsen
69 GB

.... der mangler altså info om hvor meget plads der er ledig... Andre der
oplever samme problem, eller endnu bedre om nogen kunne have en idé til
hvad problemet skyldes?

På forhånd tak for hjælpen!

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk

Fra : Steen Villumsen

Dato : 21-01-04 21:58

Steen Villumsen <read_d@wn_bel.ow> wrote:

> [...]
>
> ... der mangler altså info om hvor meget plads der er ledig... Andre der
> oplever samme problem, eller endnu bedre om nogen kunne have en idé til

Mystikken breder sig. Jeg har to partiotioner på min HD, og efter at
have kørt nogle maintance-ting med Onyx er alt info nu tilbage på min
startup-disk... men ikke på den 2. partition...

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk