"Selskabsblære"
Fra : JMN

Dato : 21-01-04 18:47

Hej !

Jeg har en rigtig skøn grå schæferhvalp på 3,5 mdr.
Det går bare superfint med ham.Han virker meget harmonisk og glad. Vi træner
og leger på livet løs.Han har heller ingenting ødelagt i vores hjem - endnu,
heller ikke når han er alene hjemme.

Det eneste problem - som ikke er så stort - er egentlig at han blære ikke
rækker så langt. Det er sikkert at han har tisset en gang på gulvet når vi
kommer hjem. Om natten kommer han 1-2 gange og skal ud. Det er jo flot at
han kommer, så vi går gerne ud med ham.

Det jeg tænker på er om det er normalt med denne "lille" blære. Hvad siger
jeres erfaring - hvornår kan de holde på det til f.eks. natten over ?

vh.
JMN

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 19:04

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg tænker på er om det er normalt med denne "lille" blære. Hvad siger
> jeres erfaring - hvornår kan de holde på det til f.eks. natten over ?

Vores hund var 12 uger, da vi fik hende hjem. Vi rendte ud hver time den
første nat. Hver anden time den næste. Hun kunne holde sig om natten efter
ca. en uge...- meeen...
Hunde er meget forskellige og han er kun 3½ måned, så giv ham lidt tid. Det
er da flot, at han allerede siger til.
Nogen hunde er renlige allerede fra de er 10 - 12 uger, hvor andre kan være
6 - 7 mdr. om det.
Det skal nok komme.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 22-01-04 00:17

On Wed, 21 Jan 2004 18:46:51 +0100, "JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote:

>Det jeg tænker på er om det er normalt med denne "lille" blære. Hvad siger
>jeres erfaring - hvornår kan de holde på det til f.eks. natten over ?

Det er der vist ikke noget unormalt i. Han er jo kun en hvalp endnu.
En halv måneds tid endnu, så er han sikkert helt renlig.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-01-04 06:38

"JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote in message
> Hej !

Hej JMN

Tillykke med den lille pusling!

Som flere er inde på er det meget forskelligt.

Jeg kan ta' mine de 2 yngste, hvor den ene er 9½ mdr. og den anden er 17½
uge. Hende på 9½ mdr. var 5-6 mdr. før hun var helt renlig og kunne holde
sig hele natten. Robin (17½ uge) tissede lidt lige da han kom til os (12
uger) men allerede efter 2-3 dage var han helt renlig og har været det
siden! Han holder sig hele natten og ligner virkelig jeg ved ikke hvad når
han så får lov at komme ud og tømme sin lille blære når vi sår op!

Rinnie
3x Flatcoat - 1x Golden
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 29-01-04 10:12

Hej!

Jeg har en lille BorderT. på 4 mnd. Han holder sig fra cirka kl 22.00 om
aftenen til kl cirka 6.00.
Kl 6.00 kommer han og hopper op i sengen, og så ved jeg jo at han skal ud,
eftersom han nok lige er vågnet..**

Et par gange er jeg vågnet ved det helt store drypperi på gulvet, men han er
blevet god til at sige til.

Jeg har dog andre problemer med renligheden..
Hvis vi er på besøg hos andre, så er han komplet renlig, og står pænt ved
døren når han skal ud. Men herhjemme virker det som om at han er ligeglad..
det er kun om natten han kan holde sig..

**(vil lige indskyde at min ældste hun på 2,5 år ikke GIDER at stå op så
tidligt.. hun snorker stadig og jeg ser hende først omkring 11-11.30.. )
det er lækkert i weekenden, men når man står og skal ud af døren om morgenen
og man henter hende hen til maden for 5. gang, så kan det være f´pænt
frustrerende at hun bare vender sig om og går i seng igen..)

Hilsner fra CAmilla

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bunnr8$h53$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...