[MozillaFirebird] Installation af Java?
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 21-01-04 17:23

Hej,

Har nogen af jer haft held med at installere Java til MozillaFirebird
til Windows?

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Jacob Riis

Dato : 21-01-04 20:26

"Thomas Damgaard Nielsen" skrev i en meddelelse

> Har nogen af jer haft held med at installere Java til MozillaFirebird
> til Windows?
>
> Mvh
> Thomas Damgaard

Jeg kopierer lige noget fra et svar jeg gav sidst i november her i gruppen

--
Omkring det med Java så har jeg ingen problemer her, din side virker fint
hos mig. Bruger du Microsofts Java? Den kan Mozilla Firebird ikke arbejde

Personligt bruger jeg seneste Java fra Sun ( 1.4.2_01) og så har jeg
tilføjet den registry fil der bliver henvist til i overnævnte link (
http://plugindoc.mozdev.org/resources/firebird-jre142-fix.reg ) . Jeg kan
da lige oplyse at der i den næste milestone som hedder 0.8, der efter planen
kommer sidst i december, vil have en windows installer. Her burde det blive
noget nemmere at installere Mozilla Firebird. Det er jo noget indviklet i
dag hvis man skal have Java, Flash og Shockwave til at virke
--

PS: Firebird 0.8 skulle gerne komme en gang i denne her uge efter hvad jeg
har læst (det er ikke helt sikkert)

--
Jacob

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 22-01-04 07:24

Jacob Riis wrote:

> Jeg kopierer lige noget fra et svar jeg gav sidst i november her i gruppen
[klip]

Tak for det!

> PS: Firebird 0.8 skulle gerne komme en gang i denne her uge efter hvad jeg
> har læst (det er ikke helt sikkert)

FEDT!
Glæder mig for vildt!

Mvh