SpeedStream 5781 fra TDC ?
Fra : ab

Dato : 21-01-04 14:29

Er der nogen mening i at beholde denne router efter afsluttet forhold til
TDC ?

Hvordan kommer man mon i forbindelse med den (Kommunikation / password
m.v.)?

ab

Fra : Allan Bruhn

Dato : 21-01-04 15:32

Hold hellere på den, Tdc vil jo nok have den tilbage :)

-Allan

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : ab

Dato : 21-01-04 19:51

"Allan Bruhn" <dsadsa@sadsd.ds> skrev i en meddelelse

> Hold hellere på den, Tdc vil jo nok have den tilbage :)

Det er jo netop det jeg skal vælge - kr. 800,- eller lade dem få den igen.

ab

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 21-01-04 20:40

Hej

Jeg ville aflevere lige på stedet!!

MVH

Dennis Nielsen

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 21-01-04 21:01

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> wrote in message

> Det er jo netop det jeg skal vælge - kr. 800,- eller lade dem få den igen.

TDC er, som sædvanen, alt for dyr.
Giv dem routeren retur.

Du kan få en tilsvarende til under 400.- fra ny.

Mvh
Martin Bilgrav

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-01-04 21:14

"Martin Bilgrav" <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> skrev :

>Du kan få en tilsvarende til under 400.- fra ny.

Hvor ?

(Hint: tilsvarende)

Fra : Kent Friis

Dato : 21-01-04 21:29

Den Wed, 21 Jan 2004 21:14:07 +0100 skrev jan@stevns.net:

>Hvor ?
>
>(Hint: tilsvarende)

Under "affald bortgives"?

Mvh
Kent

Som undgik at bruge SpeedStream routeren i den tid jeg havde ProAccess.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-01-04 22:58

leeloo@phreaker.net (Kent Friis) skrev :

>Under "affald bortgives"?

Åehhh ...

Jeg har sgisme haft mindre bøvl med speedstream routere, end med alt
det billige lort man finder til lavpris ;)

Fra : kiertzner

Dato : 10-04-04 19:36

hje ab. se evt http://bay-it.dk/speedstream_5880.htm

http://www.kandu.dk/