War FTP......
Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-04-01 17:33

Hej der...

(Ved ikke om det her er den rette Nyheds-gruppe - men prøver nu aligevel)
Her er mit ?, jeg vil gerne sætte min PC op som ftp-server og dertil har jeg
hentet det program der hedder War-FTP fra http://www.jgaa.com (det var
freeware)

Men jeg dælme ikke rigtig finde ud af sætte det op, så jeg håber der var én
der kunne gi' mig en vejledning, i brugen af programmet.

Tak på forhånd
/C.T.

Fra : Morten Trab

Dato : 21-04-01 18:24

> Men jeg dælme ikke rigtig finde ud af sætte det op, så jeg håber der var
én
> der kunne gi' mig en vejledning, i brugen af programmet.

Ikke finde ud af at sætte det op??

Jeg har brugt det de sidste 3 - 4 år, og jeg har aldrig haft brug for at
sætte noget op, udover at oprette brugerkontoer.

Den sætter jo selv en server op på port 21, når du installerer den.

Mvh. Morten

Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-04-01 11:08

Hej igen...

> Jeg har brugt det de sidste 3 - 4 år, og jeg har aldrig haft brug for at
> sætte noget op, udover at oprette brugerkontoer.
>
> Den sætter jo selv en server op på port 21, når du installerer den.

Så ere det nok bare mig, der har misforstået et eller andet, når den stater
op kommer den med en besked "server is not running" ?????
Hvad skal det betyde ?

/C.T.

Fra : Morten Trab

Dato : 23-04-01 06:43

> når den stater
> op kommer den med en besked "server is not running" ?????
> Hvad skal det betyde ?

Det betyder at den af en eller anden grund ikke er blevet startet.

Prøv, når du har trykket OK (eller hvad der nu lige står på knappen) at
trykke på den grønne play-knap, og se så om de ikke starter op.

Mvh. Morten

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-04-01 10:39

Hej...

> Det betyder at den af en eller anden grund ikke er blevet startet.
>
> Prøv, når du har trykket OK (eller hvad der nu lige står på knappen) at
> trykke på den grønne play-knap, og se så om de ikke starter op.

Det har jeg prøvet men det giver samme besked...???

/C.T.