Driver til Compaq netkort
Fra : Jesper

Dato : 21-01-04 00:06

Hej gruppe.

Jeg søger en driver til en "Compaq 10/100 TX PCI ACCTON UTP Controller" Er
der nogen der ligger inde med sådan en må de meget gerne kontakte mig via
mail. Jeg er sådan set kune interesseret i selve driveren, hvis den ellers
kan skilles ud fra alt det andet, der vist nok ligger på Compaq's HP med
driveren. Det bedste ville være at få den til at passe på en diskette, da
min brænder har det noget skidt, og jeg ikke har mulighed for andre
løsninger. Kan det ikke lade sig gøre, så må jeg finde på en anden løsning
end den, og downloade det hele fra Compaq.

Med venlig hilsen

Jesper.

Husk at fjerne klodsen ved direkte svar på mail.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-01-04 00:19

"Jesper" <jesper@UPSjacobsen.tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> skidt, og jeg ikke har mulighed for andre løsninger. Kan det ikke lade
> sig gøre, så må jeg finde på en anden løsning end den, og downloade

Find ud af hvilket Accton kort Compaq har sat deres navn på:
http://www.accton.com/homepage/main4/main4_02.htm

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper

Dato : 21-01-04 10:06

Takker for det. Nu håber jeg så det er den rigtige jeg har fået hentet, men
ellers har jeg jo siden at går tilbage til.

MVH

Jesper

Fra : Calle.

Dato : 21-01-04 00:35

Jesper wrote:
> [...]
> skidt, og jeg ikke har mulighed for andre løsninger. Kan det ikke
> lade sig gøre, så må jeg finde på en anden løsning end den, og

du kan hente hver enkelt driver ved at taste compaq modelnummeret ind på
deres hjemmeside, så får du listen over drivere til den pågældende PC

--
Calle