Frontline ServerExtention
Fra : Jawer

Dato : 20-01-04 16:52

Leger lidt med at oprette en hjemmeside i Frontpage på min egen SME server
og mangler i den forbindelse en Frontline Extention til Linu SME serveren.

Er der nogen der kan hjælpe med hvilken fil det er jeg skal bruge og et link
til hvor denne kan hentes?

--
Jawer

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-01-04 03:23

Med lidt "kreativ" læsning får jeg det til at du gerne vil vide hvor
du kan finde Frontpage Extensions til en Linux Server. Rigtigt?
Kender ikke til SME server. Kun Apache og IBM eServer er supporteret
på Linux/Unix platformen.
http://www.rtr.com/fpsupport/index.asp

Fra : Jawer

Dato : 21-01-04 08:50

> Med lidt "kreativ" læsning får jeg det til at du gerne vil >vide hvor du
kan finde Frontpage Extensions til en Linux Server. Rigtigt?

Yeps

> Kender ikke til SME server. Kun Apache og IBM eServer er supporteret
> på Linux/Unix platformen.
> http://www.rtr.com/fpsupport/index.asp

Tak for hjælpen. Nu er jeg ikke noget haj til det her, men som jeg ser de
downloads, er det så ikke kun Unix?

Linux SME serveren hører til Redhat (7) familien og skulle efter sigende
være kompatibel med den.

--
Jawer

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-01-04 15:40

Linux er en afart af Unix.

Fra : Per J

Dato : 24-01-04 22:11

> Kender ikke til SME server. Kun Apache og IBM eServer er supporteret
> på Linux/Unix platformen.
> http://www.rtr.com/fpsupport/index.asp

Du skulle vel ikke ligge inde med et link til Frontpage extention for Apache
2.0 der kører på en windåse 9x?

--
Per Jørgensen

Fra : Jens Peter Karlsen