webside som startside i Outlook
Fra : Steen Olsen

Dato : 19-01-04 23:50

Kan det lade sig gøre at ligge en webside ind som startside i Outlook..?

Så når man starter op, kommer man på denne side og ikke indbakken eller
outlook i dag ??

Fra : Ostekongen

Dato : 19-01-04 23:59

> Kan det lade sig gøre at ligge en webside ind som startside i Outlook..?
>
> Så når man starter op, kommer man på denne side og ikke indbakken eller
> outlook i dag ??

Prøv at spørge i dk.edb.internet.software.mail+news
Der ved de nok noget om det.....

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-04 00:15

"Steen Olsen" <Steen@ondata.dk> skrev :

>Kan det lade sig gøre at ligge en webside ind som startside i Outlook..?

Mon ikke der er større chance for svar i
news:dk.edb.internet.software.mail+news ?
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-01-04 09:47

Steen Olsen wrote:

> Kan det lade sig gøre at ligge en webside ind som startside i Outlook..?
>
> Så når man starter op, kommer man på denne side og ikke indbakken eller
> outlook i dag ??

Som andre skriver, får du nok mere hjælp i en anden gruppe. Jeg vil blot
tilføje, at hvis du mener Outlook Express i stedet for Outlook, er det
rette sted: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Mvh. Kim Ludvigsen