søger 'pæne' knapper
Fra : Ostekongen

Dato : 19-01-04 21:49

Hej.
Jeg skal bruge nogle knapper til min kommende hjemmeside.
Jeg ved ikke helt hvordan de skal se ud, og jeg er ikke selv haj
til grafisk design.
Er der nogle der enten kan:
1) hjælpe mig ved at forære mig nogle knapper (ønsker 3 stk. -
en til normalt, en til når musen er henover og en til når man trykker)?
2) henvise mig til et sted hvor man kan gratis kan hente knapper?
3) henvise mig til et gratis program, hvor man 'nemt' selv kan lave dem?

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-04 00:14

"Ostekongen" <ostekongenFJERN@hotmail.com> skrev :

>Jeg skal bruge nogle knapper til min kommende hjemmeside.

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud

Fra : Ostekongen

Dato : 20-01-04 10:57

> [...]
> Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
> grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.

Sorry, det var jeg slet ikke klar over.
Det er hermed taget til efterretning.

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Lars Olesen

Dato : 20-01-04 11:08

> [...]
> 2) henvise mig til et sted hvor man kan gratis kan hente knapper?
> 3) henvise mig til et gratis program, hvor man 'nemt' selv kan lave dem?

Det er måske den bedste ide at lave dem med stylesheets. Så kan du selv
designe dem :) Og det er let at opdatere hvis du senere beslutter dig for
at lave en ny tekst:

http://www.webdesign101.dk/css/formbuttons.php

--
Lars Olesen