Hvilket MB vil I anbefale?
Fra : Morten Christensen

Dato : 19-01-04 17:51

Hej! Jeg står og skal have et nyt bundkort, da mit nuværende Asus A7V8X er
gået i stykker. Men nu er det jo lidt tid siden jeg har købt MB, så jeg er
lidt bagefter

Min PC består af:

Athlon XP 2400+
2 * 256 MB DDR PC3200 ram
Asus Geforce3 v8200
Promise PCI Raid-controller m. 2 IBM diske
120gb Seagate hd
Pioneer 106 DVD-brænder
Pioneer 115 DVD-drev

Prisen på bundkortet betyder ikke så meget, og det må gerne være sådan at
det stadig kan bruges når jeg engang skal opdatere processor osv.

Hvad vil I anbefale?

Hilsen Morten Christensen

Fra : Zulu

Dato : 19-01-04 19:36

"Morten Christensen" <morten[REMOVE]@handyr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prisen på bundkortet betyder ikke så meget, og det må gerne være sådan at
> det stadig kan bruges når jeg engang skal opdatere processor osv.

Eftersom AMD er gået over til 64 bit CPU'er kan du ikke opgradere til mere
end 3200+, men jeg ville helt klart vælge et Abit NF7-S, det er faldet en
del i pris og kan i dag fås for ca. 800,- Jeg har det selv og det er rigtigt
nice...

Zulu

Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 19-01-04 20:41

Ville Sætte Abit An7 Som en godt bud..

Har fået gode anmeldelser mange steder Bla Hos Tweakup.dk

Mvh Rene E Jensen