plasticposer
Fra : Ninna Sørensen

Dato : 19-01-04 17:20

Hej NG

Min hankat har i stortse al den tid vi har haft ham (1 år) slikker på
plasticposer. Er der nogen som kan fortælle mig hvad årsagen kan være til
det?
Det er lidt underligt når der kommer gæster og de har en pose med, det
første han gør er at gå hen og slikke på deres poser *GG*

Håber der er nogen som har et bud på hvordan det kan være

Knus Ninna

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-01-04 17:36

Hej Ninna!
Vores hankastrat, Bobo, har også altid været helt vild med at slikke
på plastikposer. Jeg aner ikke hvorfor? *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : news.tele.dk

Dato : 19-01-04 17:42

Så'n en hankat har jeg også. Aner heller ikke hvorfor!

Anja

Fra : lena thiesen

Dato : 19-01-04 18:09

Det praktiserer begge mine misser også!! De synes nu også at persienner
er alletiders at slikke på... Jeg tror bare det er en fiks ide...
Poserne lugter nok godt af nye ting...

Med venlig hilsen
lena thiesen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-01-04 19:08

Hej Lena!
Det skulle vel heller ikke være to hankatte?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 19-01-04 19:13

Hankatte har åbenbart et eller andet med poser og persienner, for Iben gør
det ikke.. Det er komisk.

Men det kunne nu være sjovt hvis der var en årsag til det *GG*

/Ninna

Fra : Kate

Dato : 19-01-04 23:20

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> wrote in

> Hej Lena!
> Det skulle vel heller ikke være to hankatte?

Jeg ved at Lena har en af hvert køn, de er nemlig børn af min lille
Lantebasse

Heldigvis sikker mine katte ikke på poser eller andre ting. Hvis jeg
finder huller i poser så er det oftest fordi Mowgli har villet ha'
adgang til indholdet. Ikke fordi det er noget for ham, men bare fordi
han er så inderligt nysgerrig og ikke kan udholde at gå glip af noget

Min mors skovtrold slikker også på plastikposer og værst af alt
persienner. Min mor har alu-persienner, og lyden når Knirke slikker på
dem kan gøre mig totalt vanvittig.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : lena thiesen

Dato : 20-01-04 21:23

Næ.... det var hunkatten der startede.... og så fulgte hannen med...

Fra : lena thiesen

Dato : 20-01-04 21:23

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 19-01-04 19:19

"Ninna Sørensen" <stump@stumpling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> første han gør er at gå hen og slikke på deres poser *GG*
>
> Håber der er nogen som har et bud på hvordan det kan være

Sad lige og tænkte at Teddy kun slikker på badeforhænget, men nej. Lige som
tanken ligger i mit hoved står han delme og slikker på en plastikpose. Ha ha

Linda

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 19-01-04 19:25

> Ninna Sørensen skrev:
> Hej NG
>
> Min hankat har i stortset al den tid vi har haft ham (1 år) slikket på
> plasticposer. Er der nogen som kan fortælle mig hvad årsagen kan være til
> det?
Hej Ninna !
Min hunkat Furby slikker også på plasticposer og på mine potteplanter
(dog ikke mine stikkende kaktus ) hun slikker kun men prøver ikke at
bide i tingene. Jeg stillede nogenlunde det samme spørgsmål inde på
kandu.dk for nogle måneder siden men fik ikke nogen forklaring. Jeg har
også spurgt min dyrlæge men han vidste det heller ikke, det er åbenbart
bare en fiks idé nogle katte har.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette Nielsen

Dato : 19-01-04 20:41

> [...]
> kandu.dk for nogle måneder siden men fik ikke nogen forklaring. Jeg har
> også spurgt min dyrlæge men han vidste det heller ikke, det er åbenbart

Mine to hankatte slikker ikke på plastikposer, men da vi flyttede gik
den ene helt amok over det brune brede tape vi puttede på kasserne....
mystisk! Plastikken må jo indeholde ét eller andet stof der tiltrækker.

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : anja rasmussen

Dato : 19-01-04 21:10

> [...]
> den ene helt amok over det brune brede tape vi puttede på kasserne....
> mystisk! Plastikken må jo indeholde ét eller andet stof der tiltrækker.

Min ene hunkat gør det også...har spurgt min dyrlæge som siger det er
fordi det er noget fremmed og fordi plasticposer er noget blødt og
håndterligt....den nærmeste forklaring han kunne komme med....
Men mystisk er det da

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Di Di

Dato : 19-01-04 22:35

Min den ene hankat slikker ikke rigtig på dem, han tygger ligesom i dem, men
uden at have den rigtig inde i munden, og så kommer der rigtig høje gnaske
lyde fra ham, nogen gange selv om han er flere cm fra posen....

Di

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-01-04 22:41

Det kan vores hankastrat også finde på. Men tygger rigtig i dem, så
der kkommer nogle fine små huller i poserne *G*

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 20-01-04 09:17

Jeg har haft en kat med en tilsvarende hobby: Når der kom reklamer
elskede han at gnide sin fugtige snude mod det glittede papir (og det
var KUN de glittede reklamer). Det kunne være lidt besværligt at kigge
reklamer sammen med ham for hvis han var igang med at gnide snude på
side fem, fulgte han nærmest med rundt når jeg bladrede. Jeg ved ikke
hvad han fik ud af det, men det gav en sjov pibende lyd så måske var
det derfor?

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 20-01-04 09:55

<lonekjaer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> side fem, fulgte han nærmest med rundt når jeg bladrede. Jeg ved ikke
> hvad han fik ud af det, men det gav en sjov pibende lyd så måske var

Jeg havde engang en kat, der elskede at slikke på fotografier! Jeg har en
teori om, at det måske er en eller anden kemisk lugt, der virker
tiltrækkende på katte. Det kunne vel også godt passe på plasticposer og
glittede reklamer? Men det er altså bare min teori .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-01-04 09:49

De er sgu nogle sjove nogen de katte *G*
En af vores hunkate, Vianna, har også sådan en underlig ting med at hun
skal bide i min bog når jeg sidder og læser. Det har hun altså ødelagt
mange hjørner på *G* Og vores hunkastrat skal altid lægge sig overi det
jeg læser. Det er en god måde at få opmærksomhed på .-) Hun er også den
mest intelligente kat iv har

Mvh. Louise
DK Shuno Zahra
Opdræt af smukke Selvsikre Skovkatte
www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

> [...]
> side fem, fulgte han nærmest med rundt når jeg bladrede. Jeg ved ikke
> hvad han fik ud af det, men det gav en sjov pibende lyd så måske var

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi Tengstedt aka~

Dato : 21-01-04 14:33

-Du er da heldig, for mine "små" bedårende katte har en klar
forestilling om at plastposer ...og staniol SKAL der tisses på...*suk*

Men ok, man lærer at lægge plastposer ned i en skuffe *smil* og jeg
forsøger at undgå staniol alligevel, da det ikke kan nedbrydes i naturen
:o

Jeg tror at kattes mærkværdige vaner, skal puttes i kategorien "sådan er
det bare"

Med venlig hilsen
Heidi Tengstedt aka Miver og Mulles mor
http://chocolade.dk

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 21-01-04 17:16

"Heidi Tengstedt aka Miver og Mulles mor" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com>
skrev i en meddelelse news:400e7f87dc50c@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> [...]
> :o
>
> Jeg tror at kattes mærkværdige vaner, skal puttes i kategorien "sådan er

Det kan der være noget om, men det er bare sjovt at det næsten kun er
hankatte som går det.

/Ninna