Opera 5.10
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 21-04-01 16:09

Jeg har netop installeret Opera 5.10 og synes programmet er fantastisk!

Jeg har fået selve browseren til at kører, og det samme gælder E-mail og
instant massages.

Men jeg har problemer med News-funktionen.

Hvordan abonnerer man på grupper og hvordan opdaterer/synkroniserer man alle
subscripted grupper på én gang??

Hvordan skriver man en ny News??

Et andet problem er at når jeg sidder og 'leger' med news hænder det at min
forbindelse til news serveren (CC) dør. systemet går så igang igen efter er
kvartér til ½ time.

Jeg har heller ikke rigtig fundet ud af hvordan man regulerer størrelsen på
de vinduer der åbnes under brugen af programmet. Jeg ville gerne have, at
vinduerne var en anelse bredere.
eg har heller ikke fundet ud af hvordan man ændre font/størrelse under
E-mail og News.

-Håber at der er én der er lidt klogere end mig på Opera, der vil hjælpe mig
over min begynder-viden.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen - Ole PE Jensen
opej@city.dk - ICQ 40112860 - http://opej.dyndns.dk/ - TLF +45

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 22-04-01 16:07

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> wrote:

>Jeg har netop installeret Opera 5.10 og synes programmet er fantastisk!

Endnu en der "har set lyset".

>Men jeg har problemer med News-funktionen.

Personligt foretrækker jeg at bruge en anden news-reader(og
mail-klient) da jeg ikke mener Operas er optimal.

>Hvordan skriver man en ny News??

Genvejstasten er V. ("News - Post")

>-Håber at der er én der er lidt klogere end mig på Opera, der vil hjælpe mig
>over min begynder-viden.

Har du kigget på opera.*-grupperne? De kan hentes på serveren
news.opera.no, eller på sunsite.dk.

--
mvh Andreas
http://nau.dk