Link
Fra : Helle

Dato : 19-01-04 16:36

Hejsa.

Jeg sidder og roder med min nye hjemmeside og vil gerne tilbyde Jer andre at
få et link/banner på den. Så ligger I inde med et banner og gerne vil
reklamere for Jer selv eller kender andre gode og nyttige links så send mig
endelig en mail!

Mvh Helle

Ps. Hjemmesiden kommer nok på nettet om et par uger da jeg laver den helt
om.

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 19-01-04 16:58

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> ......Så ligger I inde med et banner og gerne vil
> reklamere for Jer selv eller kender andre gode og nyttige links så send
mig endelig en mail!

Hejsa Helle.
Jeg kiggede lige dine links... du mangler et link til www.vildkat.dk, i
hvert fald.

> [...]