Katte i Holbæk.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 19-01-04 15:14

Skal have anskaffet mig 2 stk., nogen der har et par i "overskud"

Skriv venligst med i gruppen, så andre kan hjælpe med råd.

/Kenneth

Fra : Helle Madsen

Dato : 19-01-04 15:36

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> Skal have anskaffet mig 2 stk., nogen der har et par i "overskud"
>
> Skriv venligst med i gruppen, så andre kan hjælpe med råd.
>
> /Kenneth

Hejsa Kenneth

prøv www.vildkat.dk der findes både voksne katte og killinger.

Tror forresten ikke du får et problem med døren, vi har også kun
badeværelset som lukkét rum. Mine har lært at yderdøren kommer man kun ud af
når man er i sele eller transportkasse. De forsøger en gang imellem at kigge
ud, men så er jeg der med en vandpistol.

Mvh Helle Madsen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 19-01-04 17:15

Okay, men hvis jeg opdager det mens kæresten fks. er på vej ud, og "skyder"
dem bagfra, løber de vel ud...

/Kenneth

Ps. takker.

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 19-01-04 15:48

Hejsa!!

Jeg har et par katte til salg. De bliver neutraliseret på torsdag. De er
søskende, og er indekatte nu.
De er ca. 8-9 mdr. Og jeg kommer til Sjælland d. 31 januar.
Skriv til mig hvis du er interseret

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 19-01-04 19:44

Hvad siger i til dette: Det er ganske almindelig huskatte, men de er
opvokset med kvalitetsfoder og ormekur. Og som sagt på torsdag kommer de til
dyrelægen og bliver neutraliseret, vacineret og bliver øremærket.
Det er en vildkat med killinger vi har taget ind og gjort tamme, og idag er
den nogen meget søde og kælen katte.
Så prisen er for at få lidt af vores udgifter ind igen. Jeg havde
forestillet mig omkring 1500,- for begge katte og så følger der en
transportkasse, kattebakke og lidt legetøj med

Fra : Allan

Dato : 19-01-04 19:55

> [...]
> forestillet mig omkring 1500,- for begge katte og så følger der en
> transportkasse, kattebakke og lidt legetøj med

Hej Kenneth. Det lyder som en fin og billig pakkeløsning du har fundet der.

Mvh Allan

Fra : Helle Madsen

Dato : 19-01-04 20:27

> [...]
> forestillet mig omkring 1500,- for begge katte og så følger der en
> transportkasse, kattebakke og lidt legetøj med

Hej Kenneth.

Det lyder da som en fair deal du har fået dig der, det kan du vist roligt
sige ja til

Mvh Helel Madsen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-01-04 21:05

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse news:buh8hm$331$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> forestillet mig omkring 1500,- for begge katte og så følger der en
> transportkasse, kattebakke og lidt legetøj med

Hej Kenneth

Det er et ualmindeligt godt tilbud, som du roligt kan sige ja tak til!
Det lyder måske af meget lige i første omgang
- men tro mig, du sparer penge!
Får du et par killinger, der hverken er vaccinerede eller neutaliserede,
så kan du roligt regne med at dette vil løbe op i omegnen af 2500 - 3000 kr!
Samtidig er de killinger, du her får tilbudt, vokset op på bedste vis
- det kan du ikke altid være sikker på er tilfældet,
hvis du finder et par killinger via opslag eller i en annonce i avisen!

Så der er ingen tvivl hos mig - du kan roligt købe disse killinger!

Held og lykke med dem

mvh Eva