Henrik Hansen Sørensen
Fra : Ole Overholm Sørense~

Dato : 19-01-04 12:12

Jeg har lånt slægtsbog for efterkommere efter Henrik Hansen Sørensen, født
1827, husmand og træskomand i Bakbjerg, Them Sogn på Biblioteket.

Men nu er der bare det at der magler 3 sider i denne bog. Det drejer sig om
følgende sider

IV 3 AH Viggo Rasmussen og efterfølgende
V 2 EL Ejler Martin Henriksen og efterfølgende
V 6 EL Kristian Henriksen og efterfølgende

Er der nogen der måske har en kopi af denne bog, så jeg kan få de sidste
oplysninger også.

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 19-01-04 17:32

Ole Overholm Sørensen <susanne.ole@webspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:400bbac9$0$265$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> V 6 EL Kristian Henriksen og efterfølgende
>
> Er der nogen der måske har en kopi af denne bog, så jeg kan få de sidste

Hej Ole.

Hvis ikke du har heldet med dig, kan du låne den på dit lokale bibliotek.

Mvh. Kurt Nielsen