Kurv til Golden
Fra : Tommy

Dato : 19-01-04 10:44

Hej

Vores hund er ved at gro ud af hendes pap-kasse. Så vi vil gerne købe en ny
kurv til hende. Vi vil gerne have én i plastic men hvilken størrelse skal vi
have til sådan en vov-vov når hun er udvokset.
Vi har fundet en der er 72x88 cm og et andet sted havde de en der var 72 på
den lange led. Men hvor stor skal den være? Jeg vil jo mene at kurven skal
være så stor at hun kan ligge udstrakt..... Hun kan godt lide at ligge
udstrakt så kurven skal være så stor at hun kan det.

På forhånd tak for hjælpen.
Tommy

Fra : Leyna

Dato : 19-01-04 12:15

On Mon, 19 Jan 2004 10:43:53 +0100, "Tommy" <no@reply.dk> wrote:

>Men hvor stor skal den være? Jeg vil jo mene at kurven skal
>være så stor at hun kan ligge udstrakt..... Hun kan godt lide at ligge
>udstrakt så kurven skal være så stor at hun kan det.

Undskyld at jeg smiler lidt, men mine to lab-drenge elsker også at
ligge udstrakt, og når de laver det nummer, så fylder de to alene en
store hjørnesofa. Så kan vi andre sørme sidde på gulvet!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Tommy

Dato : 19-01-04 12:19

Hi hi

Ja Frida har nu ikke fået lov til at ligge i sofaen. Der er nok plads på
gulvet Men hun skal nu have sig en ordentlig kurv.

Hilsen
Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 12:28

"Leyna" <shitkicker@leyna.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld at jeg smiler lidt, men mine to lab-drenge elsker også at
> ligge udstrakt, og når de laver det nummer, så fylder de to alene en
> store hjørnesofa. Så kan vi andre sørme sidde på gulvet!

Vores 2 hunde kan godt nøjes med en 2 `er til deling, hvis de ikke ligger
udstrakt. Hvis de rigtig slapper af, så bruger de en sofa hver. Vi har
fundet en lille lædersofa på genbrugspladsen og kalder den nu for hundekurv.
Den er vores GD rigtig glad for, selvom han ikke kan ligge på siden, da hans
ben rager temmelig langt ud.

Kan du ikke tage din golden med til dyrehandleren og afprøve kurvestørrelser
?
Eller køb den største kurv du kan finde, så er der en chance for, at den er
stor nok.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-01-04 13:16

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kurvestørrelser
> ?
> Eller køb den største kurv du kan finde, så er der en chance for, at den

Hej
Ja, mine to labbere kan da også let fylde to sofaer
Men i soveværelset har de to kurve. Den ene er en stor plastikkurv, hvor en
hund let kan ligge helt udstrakt. Den anden er en "rigtig" kurv i pileflet.
Den er ikke lige så stor som den i plastik, men begge hunde vil helst ligge
i den lille kurv. Så måske er det slet ikke en god ide med en alt for stor
kurv?
Hilsen Vibeke

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-01-04 13:04

"Tommy" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> være så stor at hun kan ligge udstrakt..... Hun kan godt lide at ligge
> udstrakt så kurven skal være så stor at hun kan det.

Hej Tommy

Prøv lige med noget interimistisk først, for hvem siger, at hun har lyst til
at komme af med sin gamle kurv. Det kan godt være pladsen er trang, men det
er hendes kurv, det er det ikke sikkert en større vil være ( Set med hendes
øjne )

M.V.H....Benny..
Der har prøvet, med en kat der væltede ud over alle sider af kassen, men det
var den eneste kasse der kunne bruges, altså ifølge katten.

Fra : Tommy

Dato : 19-01-04 14:57

He he

Hendes gamle "kurv" er en papkasse der tidligere har indeholdt Schulstad
rugbrød og som efterhånden er blevet godt designet

Hilsen
Tommy

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-01-04 13:57

Hej Tommy

Så prøv en af dem, hvor der står " Boller fra Kohberg "
Den må jo være helt suveræn )..

M.V.H.....Benny..