Siemens: SL 45
Fra : Sørensen

Dato : 21-04-01 15:34

Er der nogen, som har nogen gode eller dårlige erfaringer med Siemens SL45,
da jeg går i tanker om at købe sådan en.

Mvh
Ib Sørensen

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 21-04-01 16:08

Eneste dårlige erfaring jeg har er at jeg ikke har råd til at købe
vidunderet.
Bare synd at der er antenne på den

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-04-01 22:56

Hej.

"Sørensen" <ibib@post8.tele.dk> wrote:

>Er der nogen, som har nogen gode eller dårlige erfaringer med Siemens SL45,
>da jeg går i tanker om at købe sådan en.

For en tid siden kørte der en tråd om det emne, og så vidt jeg husker så
var det udelukkende positive ting der kom ud af det, det eneste der blev
kritiserer var at den har 'udvendig' antenne, som en anden også påpeger
i denne tråd.

--
M.v.h. Ole®

Fra : osten.dk

Dato : 22-04-01 10:03

Lad os lige slå en ting fast, det er ikke "ulovligt" at lave en telefon med
antenne.
Hvorfor er der kommet sådan en ond stemning overfor tlf'er med antenne, det
er sgu da ganske naturlig!!

Osten.dk

Fra : Ziggy

Dato : 22-04-01 14:51

Hej Ib

Jeg har tidligere indsendt dette indlæg og gør det igen........

Jeg har selv telefonen, så det må siges, at være information fra nærmeste
hold. Til dagligt har jeg konstant veklset mellem forskellige telefoner -
nemlig Nokia 7110, 6210 og 9110. Det er meget tiltalende, at jeg i pakken
fra Siemens også fandt datakabel og synkroniseringssoftware, som er meget
enkelt at installere. Siemens SL45 fremstår som et drev for stifinderen i
Windows.

Yderligere på positivlisten skal nævnes størrelse, navigation, SMS og WAP. I
det hele taget er der lagt utrolig stor vægt på brugervenligheden. MP3-delen
er også rigtig god, selv om det er begrænset, hvad der kan lægges ned i
32Mb, som min model er udstyret med (og så går det langsomt at overføre).

På den negative side tæller, at SL45 ikke har GPRS eller High Speed Data.
Det er mig lidt af en gåde og personligt ville jeg have sat stor pris på
GPRS. Det er ikke muligt at have telefonen til opladning, mens man har
headset i, hvilket heller ikke er hensigtsmæssigt.

Standbytid og drifttid er hverken værre eller bedre end Nokia, som jeg ser
det. Jeg bruger min telefon hele tiden og konstant på arbejdet og batteriet
holder en arbejdsdag. En telefon er til for at blive brugt, så personligt
lægger jeg ikke vægt på standby-tid.

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive igen - ellers
håber jeg blot, at du finder en rigtig god telefon, der passer til dit
behov. Om det så bliver Siemens, Ericsson, Nokia eller noget fjerde skal jeg
lade være helt op til dig........

Mvh Ziggy

Sørensen <ibib@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bs5r0$l9$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Christian Flintrup

Dato : 23-04-01 18:45

Sørensen <ibib@post8.tele.dk> wrote:

> Er der nogen, som har nogen gode eller dårlige erfaringer med Siemens SL45,
> da jeg går i tanker om at købe sådan en.

Hvis man har i sinde at bruge den til at høre musik, er en USB
MultiMediacard-læser nærmest en nødvendighed... Det tager 100 år med
serielt kabel. Hvorfor de dog har valgt en seriel løsning er en gåde...

--
Christian