Anbefalet bundkort
Fra : Heinz Vollmann

Dato : 18-01-04 13:42

Hej NG.

Jeg skal have skiftet bundkort, og har ikke den store forstand på specs.

Jeg skal bruge et bundkort som understøtter følgende:
PC2100 RAM
IDE100 HDD
USB2
P4 proccesor.

Hvilket kort er mest hensigtsmæssig for mig?

/Heninz.

Fra : "

Dato : 18-01-04 19:57

Hejsa Heninz.

Vil du "kører" Mercedes eller Seat/Fiat? Tjaa - nok et lidt "dumt" spørgsmål
men kunne vel egentligt godt minde lidt om bundbrædt's til computere vil jeg
mene...

Skal du ha' et klippestabilt bundbrædt - så er der næsten kun een mulighed
tilbage:

ABIT!!!

Jeg har selv kørt med disse fantastiske bundbrædt's i gennem en årrække og
vil derfor selv anbefale dem til alle andre da jeg KUN har MEGET dårlige
erfaringer med f.eks. ASUS som efter min egen mening, skoder for vildt og er
for - ehm - "ustabile" til mit eget behov som er meget krævende...!!!

Mvh.
John.

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-01-04 20:45