Vital animin
Fra : Claus Saaby

Dato : 18-01-04 12:56

hej er der en her i gruppe der ved hvor man kan købe Vital animin til en
rimelig pris, for jeg synes godt nok at det er dyrt hos dyrehandleren, men
jeg er nødt til at bruge det, efter jeg er holdt op er min 8 mdr gamle grand
danois begyndt at fælde helt vildt, selv om han er meget ude.

Fra : Erik Aalund

Dato : 18-01-04 14:02

Matas har det også.
Men om prisen er den sanmme er jo ikke til at sige.

Fra : Claus Rathlou

Dato : 18-01-04 14:03

> danois begyndt at fælde helt vildt, selv om han er meget ude.
Hej

De steder hvor jeg har set Vital animin til hund har prisen været den samme:
kr. 998/4 kg.
Jeg bruger vital animin til hest til min GD.
Sidst jeg købte var prisen kr. 624/7 kg. og kr. 1098/14 kg.
Sammensætningen er anderledes så jeg regner med 10 gr/ 75 kg hund

Claus

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-01-04 18:41

On Sun, 18 Jan 2004 14:02:50 +0100, "Claus Rathlou"
<claus.rathlou@privat.dk> wrote:

> [...]
>Sidst jeg købte var prisen kr. 624/7 kg. og kr. 1098/14 kg.
>Sammensætningen er anderledes så jeg regner med 10 gr/ 75 kg hund

jeg køber også det"hundevitalanimin" til 1000kr for 4kg men hvor stor
er forskellen på det til hesten og det til hunde ? hvor lang tid har
du brugt det til hesten til hunden ? har den HD eller andre skavanker
som du kan se at hestemidlet virker imod ?

Fra : Claus Rathlou

Dato : 19-01-04 18:33

Hej
> er forskellen på det til hesten og det til hunde ?
Der er en del forskel, når man læser indholdsgarantien.

4,75% Råprotein
0,30% Råfedt
1,00% Træstof
53,00% Råaske
15,00% Calcium
0,30% Fosfor

Det jeg er interesseret i er råasken.

> hvor lang tid har du brugt det til hesten til hunden ?
Ca. fire år, han blev fem i september og jeg fandt først hesteversionen da
han var ca. et år.

>har den HD eller andre skavanker som du kan se at hestemidlet virker imod ?
Jeg fik ham røntgenfotograferet for HD, i forbindelse med en ZZL, resultat
HD1 (HD-Grenzfall) på en skala fra 0 til 4. Moren er HD0 og faren HD2. Han
er tysk opdrættet og hans HD status er bedømt i Tyskland. Jeg gir
udelukkende for pelsen.

Jeg kan ikke se forskel på hvilken version der bruges, nogle af mine venner
får hos mig til deres hunde.

Jens Arnbjerg har skrevet en artikel -Sporstoffers anvendelse hos hunde og
mink- i Dansk Veterinærtidsskrift 1995,78,1,1/1, som omhandler Vital
Animin`s effekt på knogle- og pelsudviklingen.

Claus

P.s. Hesteversionen findes også i 3,5 kg til ca. kr. 370,00

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-01-04 19:56

>P.s. Hesteversionen findes også i 3,5 kg til ca. kr. 370,00

ok det er jo en del billigere, hvad hedder hesteversionen så ? har den
et firmanavn ? jeg giver det kun her imens han vokser så stopper jeg
med at give det og giver det først hvis det kommer nogle
knogleproblemer, da jeg ved at det virker helt utroligt imod den
slags, min har heller ikke haft noget som helst problemer med
vokseværk

Fra : Claus Rathlou

Dato : 20-01-04 14:19

> ok det er jo en del billigere, hvad hedder hesteversionen så ?
Ok, hvis du kan holde på en hemmelighed -:)

Vital-animin
Tilskudsfoder til heste
Labelen er rød og med tegning af en hest og teksten:
Spormineraler til alle heste fra føl til senior
Vital-animin
Europæisk patentnr.:486961

Jeg siger bare: "Vital-animin til heste" når jeg bestiller i Matas

> min har heller ikke haft noget som helst problemer med vokseværk
Heller ikke min.

Claus

Fra : PC

Dato : 18-01-04 14:25

Hejsa Claus..

Det koster 370 kr for et kg i matas..

PC

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 18-01-04 14:59

"PC" <villum@iname.com> wrote in message
> Hejsa Claus..
>
> Det koster 370 kr for et kg i matas..

Hold da op!!!
Mener min dyrlæge tar' 250 for 1 kg. men er ikk lige sikker... Tjekker lige
på Tirsdag når jeg er der nede...

Rinnie

Fra : PC

Dato : 18-01-04 18:45

Hej Rinnie..

Vil du så ikke være sød og skrive hvad det koster?
Og måske nummet til din dyrelæge, fordi så vil jeg da købe
det hos ham..
På forhånd tak.

PC

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-01-04 22:47

> Hej Rinnie..
>
> Vil du så ikke være sød og skrive hvad det koster?
> Og måske nummet til din dyrelæge, fordi så vil jeg da købe
> [...]

Hej Glemte at spørge... Har en hukommelse som en si for tiden (eksempel...
Hentede min datter det forkerte sted i går! Haha... Ingen datter, så på
bussen igen til den anden ende af byen! *pinligt*) Prøver at huske at ringe
i morgen!

Rinnie

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 18-01-04 19:01

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bue3lq$2brc$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Mener min dyrlæge tar' 250 for 1 kg. men er ikk lige sikker...
Tjekker lige
> på Tirsdag når jeg er der nede...

Hej Rinnie ...

Hvad hvis vi er nogle stykker om at gå sammen om at købe en større
portion og så dele den .. jeg vil i al fald gerne være med for W
bruger det dagligt ..
hejhils fra Ami .. hvordan går det jer ellers .. og ungerne de
vokser vel

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-01-04 22:48

"Anne-Marie Prange" <ampm@ribe.bynet.dk> wrote in message

> [...]
> bruger det dagligt ..
> hejhils fra Ami .. hvordan går det jer ellers .. og ungerne de

Jeg hører hende lige ad hvor meget vi skal op på for at opnå et fordelagtigt
tilbud!

Ja, ungerne vokser aaalt for hurtigt! Den yngste skal i børnehave om 5 mdr.
og den ældste er i børnehaveklasse nu! hvor blev de små skrigende babyer
med blé af?? Casper har deltaget i barn/hund med Jenna også!

Nå, han sidder og venter på hygge, så må hellere smutte.

Rinnie

Fra : PC

Dato : 22-01-04 22:51

Ja det er jo ikke meget man høre til dig Rinnie, Måske har du set hvad det
koster.
Og ja jeg ved godt det ikke er 250 kr for et kg.
Måske du lige skulle tag en slapper inden du skriver i en gruppe

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-01-04 22:49

"PC" <villum@iname.com> wrote in message
> Ja det er jo ikke meget man høre til dig Rinnie, Måske har du set hvad det
> koster.

Nej, som sagt har glemt at spørge!

> Og ja jeg ved godt det ikke er 250 kr for et kg.
> Måske du lige skulle tag en slapper inden du skriver i en gruppe

Forstår ikk lige?? Tagen en slapper med hvad?

Rinnie

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-01-04 14:57

> Forstår ikk lige?? Tagen en slapper med hvad?

....og jeg undrer mig stadig over hvad jeg skal ta' en slapper med!;)

Fra : PC

Dato : 30-01-04 19:04

Nej og jeg forstår ikke hvorfor du ikke skriver hvad det koster!!

Fra : Line

Dato : 30-01-04 19:19

PC wrote:
> Nej og jeg forstår ikke hvorfor du ikke skriver hvad det koster!!

Hejsa......PC.

Det skriver Rinnie skam lige her: http://tinyurl.com/3ckfz
Og jeg undrer mig også over, hvad det egentlig er, hun skal "tage en slapper
med"?

--
Mvh. Line

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 30-01-04 19:49

> Nej og jeg forstår ikke hvorfor du ikke skriver hvad det koster!!

Måske fordi jeg først har fået undersøgt det forleden

Forstår stadig ikk hvad jeg skal ta' en slapper med. Jeg er her på jorden
for at beskæftige mig med mine børn og mine hunde, så er ked af at måtte
meddele dig at det at finde ud af priser for en tilfældig fremmed altså
først kommer når jeg har tid til det og husker det!
-Så tar' en slapper... med at beskæftige mig med fremmede på nettet!

I øvrigt synes jeg da ikke det er svilmende opmuntrende at hjælpe en med den
tone du lægger for dagen, men kan da trøste mig med at de priser jeg har
postet længere oppe også kan hjælpe andre!

Rinnie
.....heeeeeeeelt afslappet!

Fra : Susanne Hansen

Dato : 19-01-04 00:04

> [...]
grand
> danois begyndt at fælde helt vildt, selv om han er meget ude.

Hos www.anivet.dk koster Vital Animin 590 kr. for 2 kg, frit leveret.

Venlig hilsen
Nosushan