Java Development Kit
Fra : Brian

Dato : 18-01-04 08:25

Er der en som har en direkte adresse, hvor man kan hente et kit til
kompilering af java

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-01-04 09:56

Hej!

Her: http://www.sun.com

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
http://www.schradertegner.dk/radioer

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 18-01-04 10:07

On Sun, 18 Jan 2004 08:25:28 +0100, Brian wrote:

> Er der en som har en direkte adresse, hvor man kan hente et kit til
> kompilering af java
Så vidt jeg kan se bliver URL lavet mere eller mindre dynamisk [1], så det er
ikke sikkert at nedenstående virker for dig . Men ellers gå ind her
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html
og vælg den version, der passer med dit OS. På næste side går du helt ned
i bunden og klikker Accept (efter at have læst licensbetingelserne . På
næste siden skulle du gerne have mulighed for at downloade en kæmpe fil
med SDK og netbeans (som man vist ikke kan komme uden om ?).

[1]
Download j2sdk-1_4_2-nb-3_5_1-bin-windows.exe
http://java.sun.com/webapps/download/Redirect/185063004/5847479377282807053505607246086069333228071972022813600060192859339008063305596058473206-3866/j2sdk-1_4_2-nb-3_5_1-bin-windows.exe

Download j2sdk-1_4_2-nb-3_5_1-bin-linux.bin
http://java.sun.com/webapps/download/Redirect/185063398/5847479377282807053505607246086069333228071972022813600060192859339008063305596058473206-3866/j2sdk-1_4_2-nb-3_5_1-bin-linux.bin
--
Mikkel Bundgaard
Ph.D. student at IT University of Copenhagen