Kan ikke Downloade
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 17-01-04 22:57

Hej NG

Jeg har efter nyopsætning af min computer fået et problem, når jeg
kører Internet Explorer kan jeg ikke Downloade filer, det har jeg
da kunnet før.
Er der een der har en ide om hvor i indstillingerne jeg har et problem.

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Nørd

Dato : 18-01-04 02:35

Hej Hej..

Start Regedit, følg nedenstående, og se om
MaxConnectionsPer1_0Server
og
MaxConnectionsPerServer
er sat ind..

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000019
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000019

Hilsen Poul Jensen

Fra : Leo.E

Dato : 18-01-04 06:35

"Ole J. Hansen" <ojhSLET@hansen.mail.dk> wrote in message news:<4009afd8$0$230$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> da kunnet før.
> Er der een der har en ide om hvor i indstillingerne jeg har et problem.

Hvis du kom med lidt flere detaljer, ville det være nemmere at hjælpe;)
Leo

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 18-01-04 22:06

Hej Poul
Jeg skal skynde mig at oplyse, at Regedit sant for dyden ikke er
et sted jeg bevæger mig meget i, men jeg vil da gerne prøve, hvis
det kan løse mit problem.
De 2 linier du skriver, de findes ikke jeg har fået programmet til
at søge dem, de var der ikke, og jeg har set efter i \Internet Settings
jeg kunne heller ikke finde dem ved at se den efter.
Men men der er flere under mapper i den mappe, så skal der bare
skrives 2 nye linier ind i Internet Stttings, og er det underordnet hvor
i rækken af linier de står ??

Til Leo
Hvis jeg går på Microsoft hjemmeside, og der finder en fil jeg gerne
vil hente, da trykker jeg på Download eller Hent, da sker der intet,
den øger ikke og den spørger ikke, hvor jeg evt. ville have filen til
at ligge ??
Håber dette hjælper på forståelsen.
Tak til jer begge.
Ole J. Hansen

Fra : Leo.E

Dato : 19-01-04 07:35

"Ole J. Hansen" <ojhSLET@hansen.mail.dk> wrote in message news:<400af54b$0$197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> vil hente, da trykker jeg på Download eller Hent, da sker der intet,
> den øger ikke og den spørger ikke, hvor jeg evt. ville have filen til

Prøv om det her hjælper:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

Leo

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 19-01-04 17:19

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole J. Hansen" <ojhSLET@hansen.mail.dk> wrote in message
Nu har jeg prøvet, jeg får ikke bedre resultat ud af det.

> [...]
> Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
> When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message,

Nu har jeg også prøvet dette, det hjalp heller ikke.
Når jeg trykker på Download, så får jeg en ny side med et lille rødt mærke
i venstre øverste hjørne.
m.v.h.
Ole