Vil ikke åbne java i nye vinduer?
Fra : Dan

Dato : 17-01-04 21:33

Hejsa!

Min IE 6 vil nå jeg trykker på et java som f.eks her for at forstørrer
billed:
http://www.ikea.dk/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10101&storeId=14&categoryId=10294&langId=-12&parentCats=10114*10294&cattype=sub

Er der nogen der ved hvad der kan være galt? Og hvad man kan gøre ved det?

På forhånd tak!

Mvh
Dan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-01-04 22:22

"Dan" <nyhed@NOSPAMdantheman.dk> skrev :

>Min IE 6 vil nå jeg trykker på et java som f.eks her for at forstørrer
> [...]

Forstår ikke rigtigt dit spørgsmål, der er ikke noget java på den
side.

For at åbne en af sidrne med sofaerne i nyt vindue, kan du ikke
højreklikke og åbne et nyt vindue eller bruge shift +
venstreklik, er det der er er poroblemet?
--
Knud

Fra : Dan

Dato : 18-01-04 23:22

> [...]
> højreklikke og åbne et nyt vindue eller bruge shift +
> venstreklik, er det der er er poroblemet?

Ja faktsik!
Nå jeg trykker shift+ venstreklik! Så vil den ikke!
Og den kommer af og til med en fejl:
Stack overflow at line: 43

Er der nogen der ved hvad det kan være galt?

Dan