"Fejl 404"-side!
Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 21-04-01 14:13

Hvordan laver jeg selv sådan en fætter??

Jeg har en side hvor man logger ind på sit ID, og så skulle man gerne få
afvide hvis man har skrevet forkert, istedet for den der standard
404-besked!

Hilsen Kenneth Brøgger

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-04-01 14:17

Kenneth Brøgger skrev:

>Hvordan laver jeg selv sådan en fætter??

Du skal have adgang til at bruge .htaccess, hvis der er tale om en
Apache-server.

>Jeg har en side hvor man logger ind på sit ID, og så skulle man gerne få
>afvide hvis man har skrevet forkert, istedet for den der standard
>404-besked!

404 betyder at siden ikke findes. Det du skal bruge må være en 401,
som betyder "Unauthorized", altså, at man ikke har adgang til at se
siden.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Har du en Nokia eller Siemens-telefon, og vil du have fjernet SIM-låsen - så kontakt mig.

Vibratorer installeres også i Nokia 3210.