Præsentation og spørgsmål
Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 17-01-04 08:07

Hej gruppe.
Nu er det vist på tide, at jeg får præsenteret et nyt familiemedlem. Han
hedder Sindre og kommer fra en lille ø, hvor der i mange, mange år har været
katte der enten ser ud som Sindre, eller har samme farver, men er maskede.
Sindre skal i fremtiden være far til de huskatte vi opdrætter. Og så til
spørgsmålet - hvad farve er han??? Håber på nogle gode svar, da jeg er på
herrens mark! Billeder kan ses her

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=837

Hilsen

Lotte

--
Opdræt og salg af Norske Skovkatte, Huskette, Lam & Kødgeder

Fra : Ida

Dato : 17-01-04 13:34

--
"Lotte Sylvan, Musplheim" <lotte.sylvan@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmålet - hvad farve er han??? Håber på nogle gode svar, da jeg er på

Hej Lotte *s*

Først velkommen til
Sindre ser usædvanlig flot ud - har du nogen idé om hvilke slags katte der
ligger bag ham ?
Jeg må sige, at de farver han har, dem har jeg ikke set før..slet ikke
sammen.. men smukt er det bestemt
Sådan lidt kanel, mokka, karamel agtigt ? Det er skudt direkte ud i tågen,
for det er ikke umiddelbart nogen farver jeg kender fra min egen race maine
coon, men jeg er sikker på, at andre her i gruppen er hjemme i, hvad hans
farver hedder *s*

Held og lykke med ham..jeg er spændt på at høre, hvilke farver han er.

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-01-04 13:59

In article <4008dfe2$0$229$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Lotte
Sylvan, Musplheim <lotte.sylvan@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> spørgsmålet - hvad farve er han??? Håber på nogle gode svar, da jeg er på

Hej lotte

Nej hvor er han sød! Altså, jeg har ikke en pind forstand på
farvegenetik.. men sådan lige umiddelbart synes jeg hans mønster ligner
min Dittes lidt - især det billede ved kradsetræet. Og du skriver jo
noget om maskede katte i familien *gg* - så, hæ, en
chokoladetabbymasket huskat???

Jeg har lige en tilføjelse til dit link - for jeg tror du var
logget på, da du kopierede det. Når man ikke er logget på hedder det:

<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=415&
folder=837&limit_start=0&limit_user=15>

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 17-01-04 14:04

> Hej lotte

Hej Ann

> [...]
>
> Jeg har lige en tilføjelse til dit link - for jeg tror du var
> logget på, da du kopierede det. Når man ikke er logget på hedder det:

Tak - det var jeg ikke lige opmærksom på.
Hilsen
Lotte

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 18-01-04 09:10