Hvorfor opdatere d-link 614+ min ip hver t~
Fra : Polle

Dato : 17-01-04 13:35

Hej

Den siger discover i log-filen og så ryger forbindelsen og så får den en ny
"ip" i en time, som sker hver time???. Men jeg har bedt den om at forny den
hver 3 dag!!!!
Lidt irriterende at blive smidt af midt i et spil....
Hvad skal man gøre

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-01-04 13:49

"Polle" <test@test.dk> wrote:

>Den siger discover i log-filen og så ryger forbindelsen og så får den en ny
>"ip" i en time, som sker hver time???. Men jeg har bedt den om at forny den
>hver 3 dag!!!!

Hvem får ny ip - routeren eller din computer ?

Er det routeren ligger problemet hos din udbyder - Er det computeren
vil jeg tro du har 'glemt' at reboote routeren efter at ha' ændret
lease time...

<mlr>