quick hjælp
Fra : preben ipsen

Dato : 17-01-04 10:12

Hej
Det er ikke ment som en reklame for min side, men jeg kan ikke selv komme
ind på startsiden. Den står bare som om den venter på noget!!!!!
Er der nogle venlige sjæle der vil tage et kig og rapportere tilbage.
Preben
www.showdogs.dk

Fra : KP

Dato : 17-01-04 10:45

"preben ipsen" <preben@showdogs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind på startsiden. Den står bare som om den venter på noget!!!!!
> Er der nogle venlige sjæle der vil tage et kig og rapportere tilbage.

Den kom straks med den blå baggrund
på startsiden ,men det tog lidt tid inden
resten kom frem.Virkede langsom.
hilsen kim

Fra : preben ipsen

Dato : 17-01-04 11:00

Ja, har flere meldinger om at det går meget langsomt....har prøvet at tage
diverse tællere og bannere der kommer ude fra væk...det syntes ikke at
hjælpe...hmmmmm

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 17-01-04 11:23

preben ipsen skrev:
> Ja, har flere meldinger om at det går meget langsomt....har
> prøvet at tage diverse tællere og bannere der kommer ude fra
> væk...det syntes ikke at hjælpe...hmmmmm

Helt normalt her med adsl, men siden er godt fyldt op
--
thomas

Fra : preben ipsen

Dato : 17-01-04 11:55

Problemet er løst...det var "tilmelding til nyhedsbrev" der lavede
problemet.
Det ligger på en anden server, så det er nok dem der har problemer...så det
er fjernet...kan jo altid sætte det ind igen.
Og ja, der er meget på siden....men ikke for meget, syntes jeg

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk