Krigsdjævlen! Engelsk titel?
Fra : Peter Rønnqvist

Dato : 17-01-04 04:19

Hejsa alle.

For en små 10 år siden fik subh. premiere og handler om krigen i afghanistan
mod russerne. En russer tilslutter sig afghanerne for at nedkæmpe sine egne
styrker.

Men hvad hedder filen på engelsk?
Takker

/Peter

Fra : -V-

Dato : 17-01-04 05:04

Peter Rønnqvist wrote:
> Hejsa alle.
>
> For en små 10 år siden fik subh. premiere og handler om krigen i
> afghanistan mod russerne. En russer tilslutter sig afghanerne for at
> nedkæmpe sine egne styrker.

En slags omvendt Rocky?

POKKbl?

-V-

Fra : Zeki

Dato : 17-01-04 10:03

The Beast of War: http://www.imdb.com/title/tt0094716/

mvh Zeki

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-01-04 15:19

"Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> The Beast of War: http://www.imdb.com/title/tt0094716/

Yepper! - Det kan kun være den....fed film IMHO.......Har ikke set den i
mange år, men nu får jeg helt lyst til at se den igen :)

Fra : John Smith

Dato : 19-01-04 23:11

> Yepper! - Det kan kun være den....fed film IMHO.......Har ikke set den i
> mange år, men nu får jeg helt lyst til at se den igen :)

Det har jeg hellere ikke, men kan man få den på dvd. Det er jo ikke til at
finde den ellers.

Fra : Per Andersen

Dato : 17-01-04 12:32

The Beast