Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Bullet list ser forkert ud i browseren
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-04-01 13:56

Hvorfor kommer der forkerte typer i en bullet-list, når jeg ser den i
min browser (IE 5.5)?

Det er underordnet, hvilken font jeg bruger, og det er ligeledes
underordnet, om jeg laver listen i FrontPage eller Dreamweaver.

Siden er loadet up her:
http://home19.inet.tele.dk/lfhn

og nederst på siden står der en lille bulletlist med tre punkter.
Nedenunder har jeg indsat et screendump der viser, hvordan listen ser
ud i min browser. Det skal bemærkes, at listen ser rigtig ud, når jeg
laver den i FP eller DW, det er først i browseren den ser underlig ud
med omvendte y'er i stedet for prikker.
--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-04-01 15:04

On Sat, 21 Apr 2001 14:56:15 +0200, Kirsten Bjorneboe
<kirstenb@image.dk> wrote:

>Hvorfor kommer der forkerte typer i en bullet-list, når jeg ser den i
>min browser (IE 5.5)?

Problemet er løst. Det er tilsyneladende min Windows der kan finde på
at vælge en forkert font eller sådan oget lignende, for efter et par
reboots ser bullet listen ud som den skal.
--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Santa AKA ?

Dato : 20-06-01 15:05

øhh... Bulletlist?

Er ikke helt sikker på hvad det er, men jeg kan altså ikke se nogen liste i
bunden af siden???

--
Best Regards
Santa AKA ?