vpn
Fra : Allan Ryder

Dato : 16-01-04 21:22

Hej
Jeg skal have oprettet en hjemmearbejdsplads mellem en zywall10 og zywall2
Home/VPN.

Problemet er som følgende:
Bag zywall 10 står en arbejds PC. Denne skal tilgås fra Pc bag zywall
home/VPN fra VPN porten. Men hvordan kan jeg se denne pc bag zywall 10?

Hvis man opretter et netværksdrev, så spørger den efter Netbios navnet ikke
IP adressen. Skal der oprettes en linie i F.eks LMhost filen for at man kan
tilgå denne PC.
Og forudsætter dette at Netbios over TCP/IP er enabled både i routerne og på
PC-erne?

Eller sagt på en anden måde hvordan gør man, så det hele virker som et LAN
på samme net?

Nu forudsætter jeg at VPN tunnelen virker mellem routerne.
Allan