Katte og vand ;-)
Fra : Katrine Nederby

Dato : 16-01-04 18:59

Hej Alle

Jeg læste for et stykke tid siden her i gruppen, at man ikke måtte bade
katte, da de ikke kan lide det (hmmm). Men det er ikke altid tilfældet,
hvilket min egen Mardol er et godt eksempel på.....Hun eeelsker at lege med
vand. Det har jeg optaget nogle små film af, som kan ses her:
http://home1.stofanet.dk/beydana/film.htm
Hun elsker simpelthen at fange vandet fra bruseren, når jeg skyller den
sidste sæbe ud efter et bad. Og hun gør det *hver* dag, så det er et fast
lille ritual, vi har

Til jer, der nåede at se filmene på DeKatten vil jeg sige, at de nu (med god
hjælp fra Jette er blevet noget mindre at downloade. Og så er der også
blevet plads til dem på min egen hjemmeside

De ses i Media Player.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Allan

Dato : 16-01-04 19:06

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælp fra Jette er blevet noget mindre at downloade. Og så er der
også
> blevet plads til dem på min egen hjemmeside

Dejlige Film. Man bliver helt glad for Hun ka jo li det

Allan

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-01-04 00:45

Katrine Nederby <beydanaSletDette@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Hun elsker simpelthen at fange vandet fra bruseren, når jeg skyller
> den sidste sæbe ud efter et bad. Og hun gør det *hver* dag, så det er

SPLISH SPLASH

Flotte film.
Har du spurgt Karin, om Mardol's forældre og hendes kuldsøskende gør det
samme?
Oblati kan godt finde på at komme ind i brusenichen, når jeg er i bad,
men han går langs med kanten, og han leger ikke med vandet. Da jeg
udstillede ham blev han også vasket uden problemer.

SPLISH SPLASH I was taking a bath (Bobby Darin 1958)
Tænd for højttalerne
http://bibledevotional.net/DayByDay/archive/just4fun0306.htm

M.v.h
Niels

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-01-04 15:06

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Har du spurgt Karin, om Mardol's forældre og hendes kuldsøskende gør det
> samme?

Ja, vi snakkede om det allerede i sommer, for Mardol har jo hele tiden været
meget fascineret af vand Hendes mor (Yasmin) gør nøjagtigt det sammme,
når de vander med haveslangen. Så kan hun få timer til at gå med at fange
strålen, og hun bliver også pladdervåd, så hun har det jo nok ikke fra
fremmede Hun ligner generelt sin mor meget Men så vidt jeg husker er
hendes søster også glad for vand

> Oblati kan godt finde på at komme ind i brusenichen, når jeg er i bad,
> men han går langs med kanten, og han leger ikke med vandet. Da jeg
> udstillede ham blev han også vasket uden problemer.

Jeg har også prøvet at vaske Mardol rigtigt en enkelt gang, og det tog hun
stille og roligt - ja lige bortset fra altså, at hun selvfølgelig snurrede
om sin egen akse for at fange vandstrålen *g* Måske skule jeg prøve det
inden en udstilling en gang....jeg fandt en "opskrift" på
burmeser-klargøring på en svensk side for nyligt. Normalt klipper jeg jo
bare kløerne og tager afsted...Det er så dejligt nemt at udstille burmesere

--
Mange hilsner
Katrine