Kvitterieng til udstilling i Kolding
Fra : Mette

Dato : 16-01-04 16:13

Hejsa!

Vil lige høre om der er nogen der ved om man skal have en form for
tilmeldings "bevis" til kolding udstillingen.
Jeg er tilmeldt og har betalt, men er det nok blot at have kvitteringen
fra banken om at jeg har betalt? (har betalt via netbank).
Håber ikke jeg spørger totalt dumt, men det er vores første udstilling, så
jeg er noget nervøs for om alt går som det skal

Mvh. Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-01-04 17:09

"Mette" <mette_jimmy@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber ikke jeg spørger totalt dumt, men det er vores første udstilling,

> jeg er noget nervøs for om alt går som det skal

Hej Mette
Du skal have en kvittering fra udstillingssekretæren.
Jeg ved at der har været problemer med hendes computer, så det er nok bedst
at kontakte hende direkte, hvis du ikke har fået en kvittering fra hende.
Hvis det kun er betalingen, du mener, er det nok at have postkvitteringen
med.
Hilsen Vibeke

Fra : Mette

Dato : 16-01-04 17:57

> [...]
hende.
> Hvis det kun er betalingen, du mener, er det nok at have

Hej igen og tak for svar

Jeg har fået denne mail fra Kristen Foldager, men er den nok (hvis jeg
printer den ud)?
Citat start:
"Hermed bekræftes at følgende kat/katte er tilmeldt udstillingen i KFUM
hallerne i Kolding d. 24/25 januar 2004.
Lørdag d. 24. udstilles kategori II & IV
Søndag d. 25. udstilles kategori I & III

DK Duchara Pick A Colour Piece, ABY n kl. 10

Med venlig hilsen og godt nytår!
Kirsten Foldager
Udstillingssekretær og næstformand
Katteklubben
tlf og fax 75 178584
Træffes nemmest om morgenen indtil 10.30"
Citat slut.

Når du skriver postkvitteringen, så er det vel hvis man har indbetalt på
posthuset ik'? Men jeg har jo brugt netbank og har fået en kvittering
tilsendt fra banken, virker den så ikke?

Jeg synes at det er noget bøvl det her tilmeldings halløj, men jeg kan jo
håbe på at det bliver lættere med tiden...

God weekend & tak for hjælpen fra Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-01-04 18:02

> [...]
> Katteklubben
> tlf og fax 75 178584
> Træffes nemmest om morgenen indtil 10.30"

Hej
Ja, så er det nok, husk selvfølgelig også kvittering for betaling.
God udstilling!
Hilsen Vibeke, der ikke kommer til Kolding.

Fra : Mette

Dato : 16-01-04 18:09

> Hej
> Ja, så er det nok, husk selvfølgelig også kvittering for betaling.
> God udstilling!
> Hilsen Vibeke, der ikke kommer til Kolding.

Tusind tak for hjælpen, så er jeg mere rolig
Ergeligt du ikke skal med til Kolding, jeg glæder mig som et lille barn
*S*

/Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-01-04 18:10

> Tusind tak for hjælpen, så er jeg mere rolig
> Ergeligt du ikke skal med til Kolding, jeg glæder mig som et lille barn
> *S*
>
> /Mette
Ja, men min mand sidder i bestyrelsen og SKAL være der. Og da vi også har to
hunde må en af os jo nødvendigvis blive hjemme
Hilsen Vibeke