Kønsmodenhed
Fra : dpl

Dato : 16-01-04 14:47

Hejsa!
Det er jo slet ikke fordi jeg er utålmodig eller noget... *grin*. Men
Raisa er netop kommet i løbetid, og vil godt lige høre, hvornår man kan
forvente sådan en semilanghår fyr blive kønsmoden, og ikke mindst
hvornår hun kan forvente at han ved hvad det drejer sig om?!

Viktor er nu næsten præcis 8 måneder, og har vist slet ingen ide om,
hvad det er Raisa går og bræger om *smil*.

Og så er det forøvrigt stadigt et åbent spørgsmål, om det egentlig er
sibirer vi har fået i huset, eller der er tale om 2 russiske rumuhyrer
med grønne øjne?
http://makeashorterlink.com/?O23E65517

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-01-04 09:34

Dorthe skrev
<Det er jo slet ikke fordi jeg er utålmodig eller noget... *grin*. Men Raisa
er netop kommet i løbetid >

Århhh la' du bare være
Der er hankatte der er blevet fædre ned til 5 md. alderen
så det kan lade sig gøre, og jeg er sikker på at selvom
Victor måske ikke lige "fanger fidusen" denne gang så
vil han instinktivt og hormonelt meget hurtigt gøre det,
når Raisa "spreder" dufte og lyde.

Min stemme går til de russiske rumuhyrer, men sørme
nogle smukke nogle af slagsen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : dpl

Dato : 17-01-04 10:54

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> vil han instinktivt og hormonelt meget hurtigt gøre det,
> når Raisa "spreder" dufte og lyde.
>
> Min stemme går til de russiske rumuhyrer, men sørme

Heldigvis spreder hun hverken dufte eller lyd på et niveau der
overhovedet generer os, men man må jo håbe at det er nok til at få fyret
op under Viktor *smil*. Det er helt underholdende at se, hvordan hun
sværmer omkring ham, og han dybt forundret kigger på den underlige dame,
der vil et eller andet...

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/