HJÆLP - hvad telefon skal jeg købe
Fra : Mcisten

Dato : 16-01-04 13:51

Hej med jer

Jeg har nu heglet gruppen igennem, løst mobilpriser og mobilsiden samt alt
hvad jeg ellers kan få fat i.

Jeg skal købe ny telefon og har ca. 4K til det. Jeg vil godt have
klaptelefon der har :

Stor 65k farveskærm
E-mail (pop3)
Kalender (rigtigt kalender med måned uge dag)
Voice memo
Triband
GPRS
WAP
MMS
God plad i hukommelse (gerne udvidelseskort)
Java
Bluetooth
Dansk Menu

evt. kamera.

Jeg kan ikke rigtig finde nogen der har det hele. Så jeg er lidt på herrens
mark.
Men eventuelt er der jo andre som ikke opfylder alle punkter, f.eks.
Motorola MPx200 (Ej bluetooth, ej kamera)
Ericsson P900 (Dyr, ej klap)
Nokia 6600 (Ej klap)
Siemens SX1 (Ej klap, mange software fejl)
Qtek 2020 (Dyr, ej dansk menu)

De har alle en stor del af det jeg søger - men desværre ikke det hele.

Findes den derude klaptelefonen med det hele eller må jeg gå på kompromis ?
Og hvad er så bedst ?

Mvh MCisten

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-01-04 15:24

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote in message
> Hej med jer

Hej

Måske du skulletage et kig på den der QTek PDA / Mobiltelefon ?

http://www.qtek.nu/

Regards

Fra : epsen

Dato : 16-01-04 18:58

Mcisten wrote:

> Findes den derude klaptelefonen med det hele eller må jeg gå på kompromis ?
> Og hvad er så bedst ?

Måske kan du finde hjælp på www.mobilvalg.dk

Mvh epsen2000

Fra : ij6210

Dato : 15-02-04 16:47

Jeg har selv haft en Qtek2020 i 2 måneder. Den er bare for fed,
alligevel vil jeg gerne sælge den igen for 4500 kr (nypris 6700 kr)
fordi jeg vil prøve noget nyt (en dyr hobby, men sådan er det bare).

Det er fedt at have ALT med i lommen - man kan altid være på nettet,
bruge MSN Messenger, læse sin E-mail, spille sjove spil, høre MP3
eller... tale i telefon.

Du har mange krav - det er svært at finde en telefon der kan det hele.
Motorola kommer nok med en opdatering af MPx200 om nogle måneder, hvor
den får indbygget kamera + bluetooth.

Mvh. IJ

http://www.kandu.dk/