Trace af server til Everquest
Fra : ab

Dato : 16-01-04 13:55

Hvordan finder jeg ud af, hvilken IP-adresse en sådan spil-server har ?

Tele2 vil trace serveren for at konstatere, om det er hos os eller på
serveren, der er problemer - spillet går link-død kører med packet-loss hele
tiden.

ab

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-01-04 15:34

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> crashed Echelon writing

> Hvordan finder jeg ud af, hvilken IP-adresse en sådan spil-server har
> ?

http://www.uncon.com/reverend/eqtrace/

Godt nok sidst opdateret jan. 2003 men det er den nyeste jeg kunne finde og
toolet gør du kan teste latency og packet loss.

--
Bjarke Andersen