rækkefølge på javascript i html dokument
Fra : Gitch

Dato : 16-01-04 13:31

Jeg har opbygget et site i Dreamweaver.
Jeg har en tabel med en scroll funktion i - den virker fint.
Så har jeg en tabel mere, med en dropdown menu i - den virker
også fint. Hver for sig, vel at mærke.

Lige så snart jeg smider koden, (mit javascript med dropdown
menuen ind), så er det som om den overruler min scroll funktion.
Ihvertfald, forsvinder tekstindholdet i tabellen med scroll'en

Fjerner jeg dropdown menuen, ja så kommer scroll tekstindholdet
tilbage igen og virker fint.

Det må være scroll scriptet der driller, for jeg har lige fundet
ud af at hvis jeg smider den øverst i mit html dokument, ja så
virker det hele fint. (altså hvis den ligger før dropdown menu
scriptet).
Så er problemet bare at det i layoutet ligger helt forkert,
nemlig foroven.
Hvad pokker gør jeg? Jeg kender ikke så meget til java.....

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gitch

Dato : 16-01-04 13:35

> [...]
> ud af at hvis jeg smider den øverst i mit html dokument, ja så
> virker det hele fint. (altså hvis den ligger før dropdown menu
Rettelse: Når jeg ligger dropdown menu scriptet øverst.....!!!!
(ikke scroll scriptet).

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 16-01-04 13:37

Gitch wrote:
[snip problem uden link]

Hvis du har problemer med din bil og du skal have den repareret, så lader du mekanikeren kigge
på den.
Hvad med at give os et link til din side, så vi kan se hvad der er galt.

Hintzmann c",)

Fra : Gitch

Dato : 16-01-04 14:06

http://www.ciceromediedesign.dk/test1/

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 16-01-04 17:19

Gitch wrote:

> http://www.ciceromediedesign.dk/test1/

Pas. Jeg kan hverken finde hoved er hale i den javascript kode.

Den inkluder dynamisk et javascript på basis af browser og den benytter
forældet javascript metoder.
Den vil tage flere timer for mig at finde den fejl

Hvis han gider så tror jeg den eneste der kan finde fejlen er Lasse
Reichstein Nielsen over i javascript nyhedsgruppen.

FUT:

Hintzmann c",)