Wake On LAN kabel - hvor kan det købes?
Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-01-04 13:13

Hejsa,

Jeg ville gerne rode med noget Wake On LAN på min computer med mit 3Com
10/100 mbit netkort. Jeg mangler dog det lille kabel fra netkort til
bundkort, men kan ikke rigtig finde nogen steder på nettet hvor jeg kan købe
det .. (uden at købe et helt nyt netkort) .. Nogen der har nogle gode
forslag?

/MD

Fra : ab

Dato : 16-01-04 13:57

> [...]
købe
> det .. (uden at købe et helt nyt netkort) ..

Send mig en returkuvert og du har den med posten dagen efter - jeg har en
hel bunke (for øvrigt fra 3-com) liggende.

ab

Fra : Morten Davidsen

Dato : 17-01-04 17:44

Ok .. kan du ikke sende mig en mail med din adresse???..

fjern _nospam fra min mail-adresse....

/MD