OT - Dekatten
Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 16-01-04 11:47

Hej med jer,

Jeg ved godt, at det er lidt Off Topic, men jeg er lidt nysgerrig og ved at
mange kommer både her og på dekatten.dk.

Er der nogen som ved hvad som sker med siden? Jeg har været væk fra den i et
par dage pga. influenza. Til min overraskelse ser jeg igår aftes at siden
ikke findes (den går ind på en anden hjemmeside (tror det er Helles egen
??).
Jeg tænker det nok blot er opdateringer, men da jeg prøver igen idag, så
findes den slet ikke.

Er der nogen som ved hvad som sker?

Hilsen

Tine

Fra : Pernille Scharff

Dato : 16-01-04 11:58

Hej Tine,

mon ikke det er webhotel-skiftet, der er sat i gang på et dumt tidspunkt?
Helle havde vist nogle problemer med at finde ud af hvornår det ville ske,
og nu er det vist sket

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-01-04 00:54

"Kasper Jørgensen" <Nukleuz@mail.dk> writes:

> Hej med jer,
>
> Jeg ved godt, at det er lidt Off Topic, men jeg er lidt nysgerrig og ved at
> mange kommer både her og på dekatten.dk. [..]

> Er der nogen som ved hvad som sker?

ja da
Der har været lidt bøvl fordi det nye webhotel har en anden måde at
gøre tingene på, så "vi" måtte finde en anden løsning mht dekatten
eller rettere hvordan man kommer til den...

Den løsning er nu implementeret (det siger man altså som nørd ) og
du kan komme på dekatten igen, men !! du skal skrive
http://dekatten.dk for at komme til den, for du/i har givet en genvej/link som
ikke længere passer.

btw: kom du til Helles egen hjemmeside

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin