Skærme
Fijala 3554
Råd vedr. Eyegonomic 15 ".
Fra : Supermulen

Dato : 16-01-04 07:40

Har fået tilbudt en Eyegonomic t 15 02-0032 til 2000,- kr.
Kender ikke selv skærmen og skal derfor høre om det er et ok. køb.
Kan se at det er et dansk firma, der levere dem.
--
Tonny.

Fra : Morten N. Nielsen

Dato : 16-01-04 11:09

"Supermulen" <hammergodtFJERN-DETTE@hotmail.com> wrote in message
> Har fået tilbudt en Eyegonomic t 15 02-0032 til 2000,- kr.
> Kender ikke selv skærmen og skal derfor høre om det er et ok. køb.
> Kan se at det er et dansk firma, der levere dem.

Skærmen har ikke de super fede specs, men hold kæft hvor er den flot!
Sammenligner du med priser på edbpriser er 2000 jo rimeligt billigt, men
skal den bruges til at spille på tror jeg du skal have en anden skærm.

Venlig hilsen

Morten Nørgaard Nielsen

Fra : Supermulen

Dato : 16-01-04 16:57

Hej Morten.

Ja designet fejler ikke noget.
Jeg spiller dog ikke så meget og håber så at den kan opfylde mine
forventninger.
Den gamle 17" er grå og slatten i farverne. Det problem skulle så hermed
være passé.

Ved nogen om Eyegonomic t 15 02-0032 er en gammel sag?

--
Hilsen Tonny.

Fra : nhviid

Dato : 23-02-04 12:04

Hej

Her er Nikolaj Hviid fra Eyegonomic, nh@eyegonomic.com.

Kunne du venligst sende mig en e-mail om hvem det er der har tilbudt dig
skærmen. Vi har haft indbrud på vores lager og politiet er i gang med en
undersøgelse.

Dette ville hjælpe os gevaldigt.

Jeg takker på forhånd.

http://www.kandu.dk/