Dårligt Trailer Valg
Fra : Brenderup nej tak

Dato : 16-01-04 08:44

Fra : JSM

Dato : 16-01-04 09:09

"Brenderup nej tak" <bnt@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:jIMNb.74789$jf4.4773240@news000.worldonline.dk...
> Læs mere på www.brenderup-nej-tak.com

Den samme trailer som du skrev om 24.april sidste år ?
http://shor.ter.dk/765608737 .
Har du siden da prøvet at kontakte forbrugerklagenævnet og hvad sagde de ?

mvh
Jesper

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-01-04 09:37

JSM wrote:
> [...]
> http://shor.ter.dk/765608737 .
> Har du siden da prøvet at kontakte forbrugerklagenævnet og hvad sagde de ?

Du får næppe svar, manden (eller kvinden) har posten temmeligt bredt.

Brenderup laver udmærkede alm trailere.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 16-01-04 10:07

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen/Best regards
>
> Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Kan kun grine af manden
Nu har min kammerats søster haft den samme Brenderup heste trailer i bob bob
mindst 6 år. Den fejler INTET det er et spørgsmål om at holde sådan en
fætter ved lige så som at vaske den HVER gang den bliver brugt og derefter
skal den have lov at tørre

De steder hvor den er revnet oppe i toppen er jeg ret sikker på er efter
påkørsel af grene osv (der skal ikke meget til) eller direkte uforsvarlig
hurtig kørsel med traileren med/uden hest (Er det ikke noget med 50-60 kmt
når man køre med hest?)

Erik Elbarto

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-04 13:28

"Elbarto Simsoniac" <ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mindst 6 år. Den fejler INTET det er et spørgsmål om at holde sådan en
> fætter ved lige så som at vaske den HVER gang den bliver brugt og derefter

Hver gang er ikke nødvendig. Men en gang i mellem - og specielt hvis en hest
har pis... derinde..

> De steder hvor den er revnet oppe i toppen er jeg ret sikker på er efter
> påkørsel af grene osv (der skal ikke meget til)

Enig.

> (Er det ikke noget med 50-60 kmt
> når man køre med hest?)

Næ, 50 i byer, 70 på landevejen og 80 på motorvejen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : www.brenderup-nej-ta~

Dato : 17-01-04 11:31

Du har vist aldrig prøvet at køre med en hest, jeg ved udmærket godt hvordan
traileren skal behandles, jeg er ikke typen der smider penge ud af vinduet.

Claus

Fra : Claus Christensen

Dato : 16-01-04 10:06

> Brenderup laver udmærkede alm trailere.

Ja, ved heller ikke hvad han forventer af noget der er brugt, det bliver
slidt med tiden... Kunne forstå hvis den havde stå stille i en opvarmet
parkeringskælder og havde fået "de små ting" efter 3 år... Ved næsten godt
hvad der blev snakket om til Brenderups julefrokost...

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-01-04 10:10

Claus Christensen wrote:

> [...]
> parkeringskælder og havde fået "de små ting" efter 3 år... Ved næsten godt
> hvad der blev snakket om til Brenderups julefrokost...

Hvis han hænger sig i detaljer skulle man tro at han havde besigtiget
den inden penge skiftede hænder.

Fra : www.brenderup-nej-ta~

Dato : 17-01-04 11:30

Jeg kan informerer dig om at traileren ikke fejlede noget da den blev købt,
og det er ikke detaljer.

Claus

Fra : www.brenderup-nej-ta~

Dato : 17-01-04 11:29

Når man køber noget der er beregnet til blive brugt til transport at dyr,
forventer man ikke at den skal stå i en parkeringskælder.

Claus

Fra : www.brenderup-nej-ta~

Dato : 17-01-04 11:27

Jeg har kontaktet forbrugerklagenævnet og de siger at der skal privat
advokat på,
det er for kostelig en affære.

Jeg må desværre bare konstater at Brenderup har taget røven på mig og spare
sammen til en ny hestetrailer.

Claus

Fra : Thomas

Dato : 16-01-04 10:01

Heste skal bare slagtes og spises, de skal ikke køres rundt, hvad er det dog
for en mærkelig mani?

Og noget man fragter så store og ildelugtende dyr i, kan man vel heller ikke
regne med holder evigt? Jeg synes at jeg hører spark fra de hestetrailere
hver gang jeg ser en i trafikken.

Mvh

Thomas
Der bestemt ikke kan lide heste, andre steder end på sit tallerken, hvis
nogen skulle være i tvivl

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 21:54

> Thomas
> Der bestemt ikke kan lide heste, andre steder end på sit tallerken, hvis
> nogen skulle være i tvivl

Hestekød smager da dårligt det har en meget underlig bismag.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Thomas

Dato : 17-01-04 00:41

En hestebøf er mindst ligeså lækker som en oksekødsbøf og så er den mere
tykbar ;)

Bismag? Det er da vist kun honning der kan ha det........ Det' gaaaaas, du
ka ta' det

Mvh

Thomas

Fra : www.brenderup-nej-ta~

Dato : 17-01-04 11:32

Jeg tror at du skal søge læge, du fejler da hvis et eller andet!!!

Fra : Thomas

Dato : 18-01-04 16:41

Har jeg gjort, uden held.......

Mvh
Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-04 13:29

"Brenderup nej tak" <bnt@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Læs mere på www.brenderup-nej-tak.com

Latterligt.

Og så spilde penge på en .com domæne...

Helt til grin.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Claus Christensen

Dato : 16-01-04 17:15

> Og så spilde penge på en .com domæne...

Ja, han kunne bruge dem på sin trailer i stedet for....

Fra : SB

Dato : 16-01-04 17:22

meddelelse news:bu8lj9$84e$1@sunsite.dk...

> Latterligt.
>
> Og så spilde penge på en .com domæne...
>
> Helt til grin.

Og vil man trykke på de link til andre trailer fabrikanter, skal man først
sende en mail til han, for at få det aktiveret.
Gad vide om ikke der skulle følge en regning med også.

Søren

Fra : Lars Frandsen

Dato : 16-01-04 18:15

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sende en mail til han, for at få det aktiveret.
> Gad vide om ikke der skulle følge en regning med også.

Der er nu nok ikke nogen trailerfabrikanter med respekt for sig selv, der
vil have deres link liggende på den side.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Claus Fabritius

Dato : 17-01-04 18:39

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Og vil man trykke på de link til andre trailer fabrikanter, skal man først
> sende en mail til han, for at få det aktiveret.

Det er så ændret nu.

> Gad vide om ikke der skulle følge en regning med også.

Det gør der sjovt nok hvis man vil have et link på siden. Manden vil tjene
penge på den :)

Det her er klippet fra siden "
ER DU FORHANDLER/PRODUCENT AF HESTETRAILER
OG KUNNE DU TÆNKE DIG AT FÅ ET LINK IND HER PÅ
SIDEN, SÅ SEND EN MAIL TIL mail@brenderup-nej-tak.com
MED OPLYSNINGER OM HVEM DU ER, HVILKET MÆRKE DU
FORHANDLER OG HVOR I LANDET DU HOLDER TIL
OG SÅ SKRIVER JEG TILBAGE HVAD JEG VIL HAVE FOR DET."

Mon han husker at oplyse de mange penge til skattevæsnet? :)
--
Claus Fabritius
Biler uden træk er nu engang sjovere :)

Fra : www.brenderup-nej-ta~

Dato : 17-01-04 11:35

Da jeg får mange seriøse tilbagemeldinger via mail, kommer der ikke flere
svar gennem denne gruppe.

Fra : ENN

Dato : 17-01-04 11:43

Vil ikke forholde mig til den nævnte sag men bare komentere at jeg bestemt
også har oplevet Brenderups service som meget mangelfuld og latterlig - så
jeg er også Ex. brenderup trailer ejer.

Min var så inden for garantiperioden på 1 år og rådnede simpelthen op -
først efter min advokat kom ind i sagen fik jeg mine penge retur - så min
holdning til Brenderup er bestemt at jeg personligt aldrig ville handle hos
dem igen.

Men på en 3 år gammel trailer ved jeg ikke om man kan forvente noget.

Fra : John Sahl

Dato : 17-01-04 12:30

ENN wrote:
> Men på en 3 år gammel trailer ved jeg ikke om man kan forvente noget.

Selvfølgelig kan man ikke det.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk