Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
små billeder
Fra : Ingrid

Dato : 21-04-01 10:29

Hej
Jeg har nu været ved at sætte små billeder ind ,så nu håber jeg det er
iorden
(har selv afprøvet) og her virker det fint, tak for tippet jeg kan godt se
det ikke
tar så Læænnge tid om indlæsning nu.
Hilsen Ingrid

--
Hjemmeside
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : Jytte Kvitle

Dato : 24-04-01 14:07

> [...]
>iorden
>(har selv afprøvet) og her virker det fint, tak for tippet jeg kan godt se
Tja jeg får ingenting ind , hverken med Netscape eller IE

Med vennlig hilsen
Jytte Kvitle
Høgskolen i Oslo (HiO)
e-mail jobb : Jytte.Kvitle@su.hio.no
tlf + 47 22453720
fax +47 22453745
mobil:
http://home.hio.no/~jytte/
e-mail privat: jytte@kvitle.net

Fra : ha

Dato : 24-04-01 17:09

> [...]
> iorden
> (har selv afprøvet) og her virker det fint, tak for tippet jeg kan godt se

Fungerer fint, men jeg hader når der pludselig tordner en eller anden
åndssvag melodi ud af ens højtalere.

mvh
ha