SMC, Esbjerg bøvl med Audi a4 måske løst
Fra : Knud Rehne

Dato : 15-01-04 16:30

Hej igen her i gruppen

Ja så er der måske en løsning på vej på alle mine problemer med den A4 årg
95 kørt 126.000km . nu vil de tage den tilbage men minus 1 kr . pr. km. =
4000 kr. minus leveringen selv om at det var rabatten ved handel jeg gav
124.500kr med plader men nu skal de alså med i mit regnskab , pluds at det
har kostet mig 5600kr at låne 64.000kr og jeg skal igen af 5600 kr ved køb
af ny bil ja så har det kostet mig 17000kr at være den lykkelige ejer af en
Audi A4 i 3 mdr.ja man kunne have lejet en bil billiger, men en ting er
sikker AT JEG ALDRIG ALDRIG MERE SKAL HANDLE MED SMC: I ESBJERG det har jeg
sku ikke råd til, men jeg har nu stillet min krav og går de ikke med går det
vider til FDM og ADV. med det og jeg har rets hjælp i min kasko forsikring .

MHV. Knud

Fra : Mogens...

Dato : 15-01-04 19:42

On Thu, 15 Jan 2004 16:29:37 +0100, "Knud Rehne"
<knud.rehne@esenet.dk> wrote:

>plus at det har kostet mig 5600kr at låne 64.000kr, og jeg skal
>igen af 5600 kr ved køb af ny bil

Hvorfor det?

/Mogens

Fra : Eliasen

Dato : 15-01-04 20:06

"Knud Rehne" <knud.rehne@esenet.dk> wrote in message

<SNIP>

> pluds at det har kostet mig 5600kr at låne 64.000kr og jeg skal igen af
5600 kr ved køb
> af ny bil

<SNIP>

Så ville jeg sgudda skifte bank hvis jeg skulle betale omkostninger, gebyrer
og stempelafgifter endnu en gang!

--
Eliasen
http://www.tomtom-user.dk

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 15-01-04 20:50

Kender ikke lige forhistorien, men er det ikke nogenlunde rimelige
returvilkår??

17000? - SMC kan vel ikke gøre for at du skal låne pengene hele 2 gange

Mvh Michael