Hvorfor nu det ?
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-04 18:34

Hey alle..

Jeg fik min netværksbro op og køre.. men men men .. så snart jeg starter
feks. word så lukker ms messanger på de andre maskiner efter broen ? samt
visse sider vil ikke vises efter at netværksbroen er på på selve netværksbro
pc'n.. og nu hvor jeg har fået det til og virke kan jeg ikke afinstalere den
uden fejl.. det sutter en del.. må nok lave en reinstall.. men hva kan
grunden være til at visse sider ikke virker ? er det netværksbroen som
programmerne ikke kan finde ud af ?

Okok.. det er nok lidt for avanceret for en del af jer men en burte kunne
svare på dette :)

Fra : Jens

Dato : 17-01-04 11:36

"testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> skrev i

>[........ hva kan
> grunden være til at visse sider ikke virker ? er det netværksbroen som
> programmerne ikke kan finde ud af ?

du har sikkert valgt at lave en hængebro hvor der skal bruges en gangbro.

> Okok.. det er nok lidt for avanceret for en del af jer men en burte kunne
> svare på dette :)

Med de oplysninger der er om opsætning og anvendte udstyr/OS er der ikke
mange shancer for at gætte rigtigt.

Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-04 13:01

"Jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message

> Med de oplysninger der er om opsætning og anvendte udstyr/OS er der ikke
> mange shancer for at gætte rigtigt.

Udstyr er en alm pc med et linksys 54mbit Wlan netkort samt et noname
100mbit netkort OS er XP pro uden sp1...
mere kan men vel ikke sige om det...

Fra : Jens

Dato : 18-01-04 16:34

"testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> skrev i en

> Udstyr er en alm pc med et linksys 54mbit Wlan netkort samt et noname
> 100mbit netkort OS er XP pro uden sp1...
> mere kan men vel ikke sige om det...

Det er vel heller ikke ligegyldigt.

Hvilke sider er det der ikke kan ses feks. ?
Hvor præcist går det galt ?, på pcèn eller i routeren ?
Kan du trace de sider du ikke kan se ?

Find selv på flere spørgsmål.

Mvh Jens