pin2
Fra : Nordhild

Dato : 15-01-04 15:12

Hej alle

Hvor finder/får man pin2 koden? høre den til kortet eller telefonen?

mvh Maja

Fra : Devast8or

Dato : 15-01-04 15:21

Nordhild wrote:
> Hej alle
>
> Hvor finder/får man pin2 koden? høre den til kortet eller telefonen?
>
> mvh Maja

Den hører til kortet. Fik du den ikke sammen med pin1 og PUK? Det er jeg
ikker på jeg gjorde.

Devast8or

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-04 15:20

Devast8or skrev:

>Den hører til kortet. Fik du den ikke sammen med pin1 og PUK? Det er jeg
>ikker på jeg gjorde.

Jeg mener ikke at alle teleselskaber udleverer alle 4 koder som
standard.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 15-01-04 15:53

Lasse Hedegaard wrote:
> Jeg mener ikke at alle teleselskaber udleverer alle 4 koder som
> standard.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Hej

Da jeg lige er flyttet over i telia. så ved jeg at telia giver alle 4 koder
med på en gang.....!!

Hilsen
Tobias

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-04 16:50

Tobias skrev:

>Da jeg lige er flyttet over i telia. så ved jeg at telia giver alle 4 koder
>med på en gang.....!!

Pr. brev? Det kunne egentlig være lidt interesseant at høre hvad de
forskellige selskaber gør. Jeg mener tidligere at have hørt, at nogle
selskaber slet ikke udleverer PIN2 og PUK2, da de mener det er
top-hemmeligt af en eller anden grund.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : JMo.

Dato : 15-01-04 18:08

Lasse Hedegaard wrote:

> [...]
> forskellige selskaber gør. Jeg mener tidligere at have hørt, at nogle
> selskaber slet ikke udleverer PIN2 og PUK2, da de mener det er

Svjh. leverer Sonofon den ikke med som standard. TDC Mobil gør (inkl. deres
VO'ere).

Nogle der har erfaring med Orange?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-01-04 19:08

"JMo." wrote in message news:Xns9471B86D82719JMoUsenetPost@212.54.64.149...
> Svjh. leverer Sonofon den ikke med som standard.

Jep. Men de var hurtige til at sende mig koderne da jeg bad om det (pr.
post)....

Fra : Lars Christensen

Dato : 15-01-04 19:58

On Thu, 15 Jan 2004 17:07:34 +0000 (UTC), "JMo."
<ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote:

>Svjh. leverer Sonofon den ikke med som standard. TDC Mobil gør (inkl. deres
>VO'ere).

TDC Mixit kontant udleverer som standard kun Pin 1 og Puk 1. Men på
opfordring kan Pin 2 og Puk 2 udleveres til kunden.

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Fra : Aston Villadsen

Dato : 15-01-04 20:14

Hvad kan man bruge PIN2-koden til?

Fra : Lars Christensen

Dato : 15-01-04 20:18

On Thu, 15 Jan 2004 20:14:26 +0100, Aston Villadsen
<usenet@villadsen.com> wrote:

>Hvad kan man bruge PIN2-koden til?

På nogen mobiltelefoner kan man først få adgang til visse menuer når
man har indtastet Pin2 koden.

Fra : Fischer

Dato : 15-01-04 20:33

> Hvad kan man bruge PIN2-koden til?

Du kan sætte spærringer ind på SIM-kortet, så det kun kan ringe op til
bestemte numre.

*Fischer

Fra : Nordhild

Dato : 16-01-04 14:10

Har du prøvet at få pin2 koden fra tdc med mixit kontant, for da jeg lige
prøvede sagde de at det kunne man ikke når det var kontan.

Maja

Fra : Lars Christensen

Dato : 16-01-04 14:57

On Fri, 16 Jan 2004 14:10:09 +0100, "Nordhild" <nospan@nospam.dk>
wrote:

>Har du prøvet at få pin2 koden fra tdc med mixit kontant, for da jeg lige
>prøvede sagde de at det kunne man ikke når det var kontan.

Nej jeg har ikke, men en af mine venner har lavet en forespørgsel til
dem. Men det er jo ikke noget nyt at et mobilselskab kommer med
modstridende oplysninger.

Fra : Jonas Læborg

Dato : 06-03-04 09:58

Du skal ringe til udbyderen og spørge om du må få den

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-04 15:20

Nordhild skrev:

>Hvor finder/får man pin2 koden? høre den til kortet eller telefonen?

PIN1, PIN2, PUK1 og PUK2 hører alle til SIM-kortet. Har du fx.
Telmore, så kan du se disse koder på din personlige side (på
www.telmore.dk) - ved andre selskaber der ved jeg ikke hvordan det
foregår - men prøv at kontakte selskabet.

Venligst,
Lasse Hedegaard